IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новата „петица” на BMW тръгва с успех

Само месец след като излезе на пазара в Европа и десетина дни след появата в САЩ, новата 5-Series на BMW жъне големи успехи.

Новата „петица” на BMW тръгва с успех
Наличните количества от седана на новото поколение с кодово име F10, е разпродаден на всички световни пазари. Клиентите от всички страни желаещи да си закупят новата „петица” ще трябва да чакат около 4 месеца за да получат своя автомобил, съобщават от Баварската фирма. 



5-Series на BMW ще бъде особено силна за нашата марка”, казва Иън Робертсън, шеф на продажбите във фирмата пред участници в конференция в Билбао, Испания. „Очакваме в САЩ продажбите на новата „петица” да дадат между 15 и 17% от общите ни продажби на BMW на американския пазар”, продължава Робертсън. 



Според анализаторът Джордж Стуерзе (Georg Stuerze) от UniCredit в Мюнхен, новата „петица” на BMW, която има 70% общи технологии с флагмана на фирмата 7-Series, въздейства по-силно върху потребителите в сравнение със своя предшественик, като това се дължи главно на дизайна на автомобила. 



Според Стуерзе, новата „петица” на BMW е започнала да „краде” клиенти от Audi A6. Според най-нови данни публикувани от агенция Bloomberg, и трите големи луксозни немски марки отбелязват значим ръст в продажбите си през май. При Mercedes продажбите растат със 17% в сравнение с май 2009, при Audi с 15%, а при BMW с 11 %. 


 
0 от 500