
”5-Series на BMW ще бъде особено силна за нашата марка”, казва Иън Робертсън, шеф на продажбите във фирмата пред участници в конференция в Билбао, Испания. „Очакваме в САЩ продажбите на новата „петица” да дадат между 15 и 17% от общите ни продажби на BMW на американския пазар”, продължава Робертсън.

Според анализаторът Джордж Стуерзе (Georg Stuerze) от UniCredit в Мюнхен, новата „петица” на BMW, която има 70% общи технологии с флагмана на фирмата 7-Series, въздейства по-силно върху потребителите в сравнение със своя предшественик, като това се дължи главно на дизайна на автомобила.

Според Стуерзе, новата „петица” на BMW е започнала да „краде” клиенти от Audi A6. Според най-нови данни публикувани от агенция Bloomberg, и трите големи луксозни немски марки отбелязват значим ръст в продажбите си през май. При Mercedes продажбите растат със 17% в сравнение с май 2009, при Audi с 15%, а при BMW с 11 %.


13