IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Porsche e най-качествената марка продавана в САЩ

Независимата американска организация J.D. Power and Associates, публикува ежегодното си подреждане на автомобилните марки по качество.

Porsche e най-качествената марка продавана в САЩ
В класацията на авторитетната организация за 2010 година на първо място е Porsche, но като цяло US 2010 Initial Quality Study е разочароващо за европейските марки. 



Методиката на базата на която J.D. Power подрежда автомобилите се базира на евентуалните оплаквания и на впечатленията на собственика в първите 90 дни след закупуване на автомобила. 

Освен първото място на Porsche и влизането на Mercedes в петицата, европейските марки не се представят добре тази година. Най-видимият резултат е, че марки като Audi, BMW и Jaguar са под средното за индустрията, а Land Rover е последен сред всички анализирани марки. 

Toyota също пада значително в класирането, като от 6 място през миналата година, сега е 21-ва. Това разбира се е в резултат от проблемите с наложителните сервизни прегледи през отминалата година. Lexus обаче, остава в петицата най-качествени автомобили, според американските потребители, а моделът Lexus LS отбелязва най-висок резултат сред всички модели. 

През тази година Ford също влиза в петицата на най-качествените автомобили продавани в САЩ, като това е първата марка от голямата четворка от Детройт, влизаща в челната петицата. Ето оригиналната таблица на J.D. Power and Associates, показваща регистрираните проблеми на 100 автомобила от съответната марка:

0 от 500
  • #50
    10 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Коя система да предложи Форд, въздушно окачване? Ами хората правят елементарна сметка, че няма кой да го купува и няма да си избие парите вложени в разработката, респ. не го предлагат. Тази елементарна бизнес логига ти е чужда май.Или си мислиш, че някой ще разработва нещо, за да каже вижте ние го имам, пък конкуренцията не. Има и такива случаи, ама са рядкост. Всичко се смята и пресмята многократно преди са се пристъпи към въвеждането му.
  • #49
    12 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Момче, за пореден път доказваш, че нямаш познания. Това не е срамно, стига да не претендираш за обратното.С-класата не се предлага с въздушно окачване. Автоматика на 4-цилиндривите версии е стария им 5-степенен (добрият със 7 скорости е само в топ модификациите (V6 нагоре). Аз уважавам и Мерцедес и знам за тях повече от теб.
  • #48
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Че едно ауди 80 б3 куатро е 2000 лева. И просяк да си срещу два литра кръв и един бъбрек винаги можеш да си купиш куатро. Дори и миризмата с хюндая и той може да си купи куатро. Въпреки, че това, което аз карам е маааалко по различно :)
  • #47
    0 rate up comment 15 rate down comment
    SuzukiBaleno ( преди 15 години )
    Какво куатро караш,...само електронна игра,***!
  • #46
    0 rate up comment 16 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    HAAHA,aide de nali c klasata imala samo 5 stepenen awtomatik,oka4waneto bilo sa6toto.Ti da si 4uwal za air-matic,sedni,pro4eti,4e i sled 200 godini Ford nqma da moej da predloji taq sistema.
  • #45
    12 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колега, всичко което съм написал е вярно. Естествено, че Мондео, Пасат и пр. няма смисъл за производителите да се предлагат с 3.0 литрови дизели, т.к. няма кой да ги купува. В тази зона на пазара са премиум марките. Едва ли си имаш представа колко пари са нужни, за да предложиш нов двигател в определен модел.Елементарна бизнес логика.Логиката най-добър е този, който има най-мощен мотор в гамата си е лаишка (не се обиждай, не ми е целта).
  • #44
    2 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    изненада няма, Лексъс и Акура са премиум марки, кефя се за Ленд Ровър с прехвалените им автомобили - да си ги наврат в изпускателните колектори, смешници.
  • #43
    2 rate up comment 10 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    A 320 cdi,we4e go nari4at 350cdi-no e 3000 kubika okolo 240 konq warira mo6nostta.Skorostna kutiq se predlaga po jelanie na klienta 7g-tronik.A za air-matic da si 4uwal-deto e nai-dobrato wazdu6no oka4wane-po-dobro e i ot na citroena hidropnewmati4noto.SAmo ti i priqtel4eto ti BGRS robuwate na Ford i dawate newerni fakti za da si za6titite skapanite koli!
  • #42
    16 rate up comment 6 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Двигатели при Мондео:2.0 дизел 140 и 163 коня2.2 дизел 175, наесен 200 коня.Предлагате се с новия автоматик с 2 съединителя.С-класа:2.1 дизел 136, 170 и 204 коня.5стария степенен автоматик.Да не мислиш, че има голяма технологична разлика?! Абсолютно сравнима технология.Същото е за окачването, същото е за безопасността и т.н.Това казвам. Другото е сляпо робуване на марка и непризнаване на фактите.
  • #41
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Е аз затова карам куаттро и ако имах повече пари сигурно можеше и нова тройка с Х-драйв да карам... Задното е само за идеални писти без лед, сняг, много прах/пясък и вода. И в други теми съм писал че ако човек иска кола със задно винаги трябва да има една втора кола...