IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Impreza WRX STI Sedan - най-бързото Subaru

Автомобилът постави фирмен рекорд на Nurburgring.

Impreza WRX STI Sedan - най-бързото Subaru
В официално прессъобщение от японската компания се съобщава, че седан версията на новото WRX STI е най-бързото някога произвеждано Subaru.

Автомобилът е поставил нов фирмен рекорд на Nurburgring, преминавайки по трасето за точно 7 мин. 55 сек. и 00 стотни.

"Колата е перфектно балансирана, има изключителна динамика и е много стабилна", коментира Tommi Makinen, който пилотира возилото по време на рекордната обиколка. "Предвидима е, дори в най-тежките завои, благодарение на признатата Symmetrical AWD система и оптимизираното окачване", допълва легендарният пилот.

Рекордьорът - Impreza WRX STI Sedan 2011 използва 4-цилиндров Boxer, който доставя 305 к.с. Трансмисията е 6-степенна, а окачването - снижено.

Предишният фирмен рекорд на Subaru (7 мин. 59 сек. 41 стотни) бе поставен през 2004 година с тогавашната модификация на WRX STI.

Приятно возене ;)



ВСИЧКИ СНИМКИ
0 от 500
  • #24
    5 rate up comment 1 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    да тежи на задните колела е добре, но не е само разпределението на масите между двете оси важно. важно е и момента който тези маси създават. и този момент е по малък когато двигателя е по централно а не най-отзад. така че е сложен там и по още една причина- да сложат още две седалки (макар и малки). иначе R8 е с по добър баланс.
  • #23
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    E точно за да тежи е сложен там... Нали видя преди няколко седмици в 24 часа на Нюрбургинг какво стана? Първите места бяха BMW M3 GT2 и Audi R8 LTS. Двете поршета водиха през цялото състезание, но не финишираха заради повреда. А нисана какво направи? Завърши последен :D
  • #22
    5 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    ясно е че порше има доста причини да е скъпа кола- по скъпа и от нисана и субару. но май боксера отзад си тежи това е. но пък тази кола никога нямаше да изглежда така и нямаше да е такъв мит ако не беше там...
  • #21
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    На аутобилд теста беше повече за усещане и удоволствие от колата... Ние говорим за времена на писта. Факт е че журналистите от Sport Auto , които тестват почти всички коли на Нюрбургинг, когато караха GT-R направиха с 10 секунди (!!!!!) по-лошо време от това което направиха пилотите на нисан. Същите журналисти караха и 911 GT3 и направиха доста по-добро време от това на нисана (с 6 секунди по-добро). Нисан просто си направиха реклама с "леко побутната" кола при своя тест.
  • #20
    5 rate up comment 1 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
    Просто едно яко клипче!
  • #19
    5 rate up comment 1 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
  • #18
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Стефан ( преди 15 години )
    Дори и Аутобилд направиха тест в който ГТ-Р би 911, Р8 и друг тест 911 и Галярдо. това със сликовете беше провокация на Порше - много им е тежко да губят
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Е, за нисана всички знаем че най-доброто му време е ментеливо...
  • #16
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Те да не са я правили тази кола за да вдига 400??? И отново бъркате понятията... Конски сили и макс. скорост не са пряко зависими понятия. И по принцип рали автомобилите са с къси скорости, които са най-големия враг на високата скорост.
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Стефан ( преди 15 години )
    http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times - ето времената на пистата - Корвет и Нисан са първите коли които можеш да си купиш в магазина, Порше леко поизостана :)