IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бъдещият М5 ще бъде с турбодвигател V8

Новият BMW M5, модел 2012, ще бъде предлаган с V8 бензинов турбодвигател, заяви управляващият директор на фирмата д-р Кай Зеглер.

Бъдещият М5 ще бъде с турбодвигател V8
Директорът на BMW M GmbH заяви, че спортния седан от среден клас ще използва същият двигател като  X5 M и X6 M. 



Бензиновият агрегат ще предлага максимална мощност от 572 к.с. (427 kW) и 592 к.с. (441 kW), като вероятно ще използва две турбини с променлива геометрия на лопатките. 

Макар че се появиха слухове и за дизелова версия на М5, това най-вероятно няма да се случи и колата, която ще се появи през втората половина на 2011 ще има отново само бензинова версия. 



Все пак Зиглер заявява пред Auto Bild, че „динамичен спортен автомобил и дизелов двигател не са антагонисти”. Зеглер отбелязва, че собствениците на много „тройки” и „петици” с дизелови двигатели си закупуват M-Sport kit и други M-аксесоари за своите коли. 



В крайна сметка от BMW искат новия М5 да бъде приеман като кола за ежедневно използване. Философията на BMW „за две коли в една” ще видим и при 2012 BMW M5, като серийната версия ще има премиера през март 2011 в Женева.
0 от 500
  • #1
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Правилно ( преди 15 години )
    "динамичен спортен автомобил и дизелов двигател не са антагонисти" ! Естествено, състезанието 24 часа на Лю Ман го доказа, там бензиновите мотори губят от няколко години и то затворени с по 20-30 обиколки от дизеловите.