
Бензиновият агрегат ще предлага максимална мощност от 572 к.с. (427 kW) и 592 к.с. (441 kW), като вероятно ще използва две турбини с променлива геометрия на лопатките.
Макар че се появиха слухове и за дизелова версия на М5, това най-вероятно няма да се случи и колата, която ще се появи през втората половина на 2011 ще има отново само бензинова версия.

Все пак Зиглер заявява пред Auto Bild, че „динамичен спортен автомобил и дизелов двигател не са антагонисти”. Зеглер отбелязва, че собствениците на много „тройки” и „петици” с дизелови двигатели си закупуват M-Sport kit и други M-аксесоари за своите коли.

В крайна сметка от BMW искат новия М5 да бъде приеман като кола за ежедневно използване. Философията на BMW „за две коли в една” ще видим и при 2012 BMW M5, като серийната версия ще има премиера през март 2011 в Женева.


7