IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Бъдещият М5 ще бъде с турбодвигател V8

Новият BMW M5, модел 2012, ще бъде предлаган с V8 бензинов турбодвигател, заяви управляващият директор на фирмата д-р Кай Зеглер.

Бъдещият М5 ще бъде с турбодвигател V8
Директорът на BMW M GmbH заяви, че спортния седан от среден клас ще използва същият двигател като  X5 M и X6 M. 



Бензиновият агрегат ще предлага максимална мощност от 572 к.с. (427 kW) и 592 к.с. (441 kW), като вероятно ще използва две турбини с променлива геометрия на лопатките. 

Макар че се появиха слухове и за дизелова версия на М5, това най-вероятно няма да се случи и колата, която ще се появи през втората половина на 2011 ще има отново само бензинова версия. 



Все пак Зиглер заявява пред Auto Bild, че „динамичен спортен автомобил и дизелов двигател не са антагонисти”. Зеглер отбелязва, че собствениците на много „тройки” и „петици” с дизелови двигатели си закупуват M-Sport kit и други M-аксесоари за своите коли. 



В крайна сметка от BMW искат новия М5 да бъде приеман като кола за ежедневно използване. Философията на BMW „за две коли в една” ще видим и при 2012 BMW M5, като серийната версия ще има премиера през март 2011 в Женева.
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 15 години )
    Без коментар... става ясно що за човек си.Грешно си ме разбрал, но нямам намерение да пояснявам.Важното е да не пишете без да сте сигурни за истинността.Успех.
  • #10
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Неправилно ( преди 15 години )
    И като е имало дизели във Ф1 - какво са постигнали, ако може да споделиш като най-запознат :)
  • #9
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Аз пък да ви светна, разговора ви започва да придобива типичния за БГ форумите характер - не се заяждайте! 5М с турбо... то си беше ясно - трябва да намлят емисийите, но съм сигурен, че ще върви като луда :)
  • #8
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 15 години )
    Ако не си запознат - първите двигатели във формулата, много години назад, са били дизелови. Както някога е имало и мотори с дизелови двигатели...... ;-)))
  • #7
    6 rate up comment 3 rate down comment
    we ( преди 15 години )
    "Зеглер отбелязва, че собствениците на много тройки и петици с дизелови двигатели си закупуват M-Sport kit и други M-аксесоари за своите коли."Това е защото точно тези, които не могат да си позволят да карат на бензин са с най-болните амбиции да имат спортен автомобил. Именно за това в България е пълно с 15 годишни 316/318 на газ, но задължително с лепенки на всяко стъкло и емблема ///M отзад.
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    chavv ( преди 15 години )
    Да те светна Пешо, че във Ф1 карат с бензин - строго контролиран състав, и НЕ СЕ ДОПУСКАТ НИКАКВИ странични вещества.
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    zatova okapaha vsi4kite dizeli minalata godina ;) a za novinata ot 1g. se znae 4e motora 6te e V8 bi-turbo 6te6e da novina ako motoryt be V12 bi-turbo hah ;)
  • #4
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Pesho ( преди 15 години )
    Да те светна, че във формулата освен дизел, също и бензин няма ;P
  • #3
    5 rate up comment 7 rate down comment
    Неправилно ( преди 15 години )
    Ти на Льо Ман ли смяташ да я караш ?И изобщо как точно ги сравни - V10/V12 biTurbo diesel , срешу V8 турбо бензин ???Да питам тогава, що няма дизел във F1 ???
  • #2
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Той ( преди 15 години )
    Ами то с 8 цилиндров битурбо дизелак, ускорението ще е подобно. А и звука ще е приличен. Остава предимството на по ниския разход, макар че подобен дизелак ще смуче здравооо.