IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

За Renault електромобилите не са бъдеще, а настояще

Програмата на Renault за масово производство на електромобили започва с пускането на семеен седан и лекотоварен автомобил.

За Renault електромобилите не са бъдеще, а настояще
Renault ще пусне на пазара Fluence Z.E. и Kangoo Z.E. още през следващата година, а с електромобилите си от Renault са сигурни, че ще отговорят дори и на най-стриктните изисквания на европейските норми за опазване на околната среда. Renault ще обозначава електромобилите си с буквите Z.E. 



Първи ще бъдат Fluence Z.E. и Kangoo Z.E. След тях ще се появи и малък двуместен градски автомобил, наречен Twizy Z.E. Всъщност това е познатият доскоро с като Zoe Z.E. автомобил, чието име явно ще бъде сменено заради жалба от жена със същото име. 

За да отговори на програмата си за масови електромобили, Renault, като част от алианса Renault-Nissan, ще произвежда годишно по около 500 000 акумулаторни батерии за електромобили. 



Според производителите това ще бъдат 400V акумулатори, чисти и годни за рециклиране, неизискващи поддръжка от собствениците на електромобили. Ще запазват поне 80% от капацитета си за 6 години. Първата генерация на електромобили на Renault ще се нуждаят от 6 до 8 часа за да заредят акумулаторите си от стандартната електрическа мрежа и от около 30 минути за да ги заредят до 80% от капацитета със специални устройства за бързо зареждане. 



Както е известно, в Renault разработват и система от станции за замяна на изчерпани акумулатори със заредени. Според Renault около 100 такива станции ще функционират при пускането на Fluence Z.E. през 2011. 

В Renault разбират, че електромобилите няма да заменят всички коли, но считат, че „имат естествена роля в съвременния свят и в скоро време ще станат вторите по брой автомобили използвани в градски условия”. 

Във Франция от Renault вече приемат предварителни поръчки за Fluence Z.E. и Kangoo Express Z.E.
0 от 500
  • #13
    6 rate up comment 7 rate down comment
    mALpiNE ( преди 15 години )
    Идеи на Рено ли.... майтап ли си правиш!Добре,че имат вземане-даване с японците,иначе са живи умрели.Всичко това е на 100% японско.Французите се ***,всеки го знае!
  • #12
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    на нИсан Leaf наистина батерията ще струва с отстъпките 10 000 евро.Че то за 12 000 евро сега има дизели в голфовия клас.Много време ще мине докато тази технология стане евтина,поне 7 години
  • #11
    10 rate up comment 4 rate down comment
    ///ALPinE ( преди 15 години )
    Всички критикувате Рено,но така се започва.Сега зареждането ще е за 30 минути,след 5 години за 10-15 минути и така.Не съм фен на рено,но идейте им ми харвсват.
  • #10
    3 rate up comment 15 rate down comment
    ? ( преди 15 години )
    бреии - хем сереш - хем ток те фаща с тия рена-***...
  • #9
    0 rate up comment 12 rate down comment
    jjunks ( преди 15 години )
    До някои които критикуват junks .Да духате таратора,текезесарски механизатори
  • #8
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    "За Renault електромобилите не са бъдеще, а настояще" бах туй настояще. От другата година може да поръчате модела, по-късно ще последва друг модел.. Това ако е настояще, не знам тогава настоящето как го наричат. Защото след 1,2 години си е чисто бъдеще.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    До junks: Идеята ти е позната от доста векове, прочети за перпетуум мобиле :) 1 недостатък има само - не работи на практика :(
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    thebrainless ( преди 15 години )
    тази гениална идея имах, когато бях на 8-10, даже мислех че съм измислил перпето мобиле, признавам си че бях вдъхновен от динамото на Балкан-чето миИначе не лошо, електрически автомобил в града, няма да се налага да дишам саждите на "Анонимния" с икономичнто дизелче
  • #5
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И какво,на 7-8 година трябва да сменяш акумулатора,който при Nissan Leaf,с помоща от държавата ти идва 10 000 евро....!!!!Благодаря,но едно икономично дизелче,дори в по-горния клас ще ми дойде в пъти по-евтино.Първо,хибридите,после само на ток.Това е бъдещето.
  • #4
    1 rate up comment 9 rate down comment
    Fero ( преди 15 години )
    Искам да видя тази идилия от първата снимка в България,или в големите драдове на Франция.Пред огромните панелни мастодонти няма начин да има и една такава зарядна колонка.Ако се оформят като бензиностанциите,представям си опашката докато се изчакват 30 мин. един по един.Това е тъпотия,мислено-недомислено.