
Първи ще бъдат Fluence Z.E. и Kangoo Z.E. След тях ще се появи и малък двуместен градски автомобил, наречен Twizy Z.E. Всъщност това е познатият доскоро с като Zoe Z.E. автомобил, чието име явно ще бъде сменено заради жалба от жена със същото име.
За да отговори на програмата си за масови електромобили, Renault, като част от алианса Renault-Nissan, ще произвежда годишно по около 500 000 акумулаторни батерии за електромобили.

Според производителите това ще бъдат 400V акумулатори, чисти и годни за рециклиране, неизискващи поддръжка от собствениците на електромобили. Ще запазват поне 80% от капацитета си за 6 години. Първата генерация на електромобили на Renault ще се нуждаят от 6 до 8 часа за да заредят акумулаторите си от стандартната електрическа мрежа и от около 30 минути за да ги заредят до 80% от капацитета със специални устройства за бързо зареждане.

Както е известно, в Renault разработват и система от станции за замяна на изчерпани акумулатори със заредени. Според Renault около 100 такива станции ще функционират при пускането на Fluence Z.E. през 2011.
В Renault разбират, че електромобилите няма да заменят всички коли, но считат, че „имат естествена роля в съвременния свят и в скоро време ще станат вторите по брой автомобили използвани в градски условия”.
Във Франция от Renault вече приемат предварителни поръчки за Fluence Z.E. и Kangoo Express Z.E.


2