IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Това е новото поколение на Citroen C4

Citroën ще направи официалната премиера на новата генерация на С4 в Париж, но не изчака дотогава, а показва автомобила сега.

Това е новото поколение на Citroen C4
Френските производители публикуваха първите официални снимки на новия хечбек с пет врати на C4. 



Както досега, и новият C4 ще се конкурира с VW Golf, Renault Megane, Ford Focus, Opel Astra, Toyota Auris и др. Първото впечатление е, че промените в дизайна са доста консервативни. Новият C4 е взел доста от дизайна и стила на концепцията DS High Rider, която също ще стигне до серийно производство през следващата година, като DS4 и вероятно ще замести сегашното купе на С4. 



Разлики между двата модела разбира се има, особено след първата (А) колонка. 

Няма изненади при новия С4 и в интериора, като таблото отново е общо с DS High Rider. Като цяло стилът на новата генерация на С4 е станал по-консервативен и близък до този на по-големия модел C5



В технически план има доста промени. Заменена е кормилната система с неподвижна централна част на волана с по-конвенционална, няма го и централния LCD екран. Размерите на компактния модел на Citroën са нараснали и вече дължината му е 4330 мм (с 55 повече от досегашния модел), широчината е 1790 мм (+17 мм), а височината е 1490 мм (+32 мм). 



Обемът на багажника е 408 литра или с 82 литра повече от досегашния модел на C4. Все още няма подробности за двигателите с които ще се предлага новото поколение на С4. 



Ясно е, че отново ще има богата палитра от дизелови и бензинови двигатели, атмосферни и турбоверсии. Основната новина за Европа ще бъде хибридната система e-HDi на PSA Citroen – Peugeot, включваща дизелов двигател и електромотор. 



Продажбите на новия Citroen С4 ще започнат в Европа веднага след премиерата му в Париж през септември.  
0 от 500
  • #52
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    То че пишем едни и същи, пишем, но не сме един и същ човек. За мен тоя сайт е много добър и ще става още по-добър, ако *** искат това.
  • #51
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами не позна. Мислиш ли, че ако имах нещо общо със сайта, щях да пиша така? Не, просто взех да се дразня вече от подобни мнения. И аз ще взема да повярвам че си пиша с трима четирима, което може би е истина, но не там е работата. Редовно тук пишем може би не повече от 10 човека, но в никакъв случай не мисля, че са един и същ човек. Просто обърни внимание кой как изказва мислите си и ще видиш, че има разлика между различните коментари. Да, има много хора, които пишат с какъвто ник им падне, но за тях не говоря. Аз лично имам два регистрирани ника и знам за още един колега с две регистрирани имена. Сигурно има и други такива. Лично аз се регистрирах с втори ник, защото първият предизвиква странни реакции в останалите колеги. Общо взето всички се знаем, кой колко струва и за какво се бори, така, че скоро ще почнем и да се разбираме ;)
  • #50
    4 rate up comment 3 rate down comment
    frenchless ( преди 15 години )
    Ти ли си имал 4 нови коли?Хайде бе,аз пък съм Дядо Коледа!***!
  • #49
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Не е така бе човек! Виж, че не плюя като другите наред. Просто имам наблюдения. Даже скоро се качих на Рено Меган спорт хеч. 110 коня, 1.6 дизел, 6 скоростна ръчка. Ами от затваряне на вратата първо блокирали ел.стъклата. После се развили някви болктова. Колата за 7-8 месеца каране изглеждаше на 4-5 години. Наистина има проблем с качеството и това не са безпочвени мисли а лични наблюдения.Отделно на Берлинго 1.4 дизел 75 коня му гръмна скоро турбината и дадохме над 2 бона за ремонт. Говори ми!!
  • #48
    12 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе мишок, какво знаеш ти за качеството?След 4 нови френски и италиански автомобили (уж най-некачествените) освен консумативи нищо не се е сменяло!Ама нали трябва да се плюе всичко френско и възвеличава всичко немско.... иначе не си мъж и ще ти се смеят в село!
  • #47
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    френските коли са номер1 във f1 и wrc
  • #46
    3 rate up comment 6 rate down comment
    някой ( преди 15 години )
    Задната част доста прилича на Меган III
  • #45
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Tirol ( преди 15 години )
    Не знам кой е льо-льо,но до сега френските коли са станали известни единствено с проблемите си.Да не би да не е вярно!
  • #44
    5 rate up comment 1 rate down comment
    ZZZ ( преди 15 години )
    Ама какво плюете по колата, не мога да разбера. И дизайна и е приятен, дизеловите и двигатели ще са супер, какво повече искате. никой не ви кара да го купувате ! Аман от специалисти.
  • #43
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Sound of Silence ( преди 15 години )
    Пак ли ти бе, льольо? Никой не ти обръща внимание на тъпите и безпочвени изказвания, това не го ли зацепи?