IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нова информация и снимки от Mini Countryman

Mini публикува нова серия от снимки и още подробности за модела Countryman.

Нова информация и снимки от Mini Countryman
Това ще бъде автомобилът на фирмата с най-големи размери и заедно с това ще има и версия с предаване на движението към четирите колела. 



Има пет врати и разстояние между осите от 2595 mm (+132 мм в сравнение с хечбека Mini).Дължината на автомобила е 4097 мм и по размери влиза в групата на четириметровите модели, от типа на Suzuki SX4 и Fiat Sedici. Широчината на Countryman е 1789 мм, а височината е 1561 мм. 



Предната следа е над средната в този клас - 1525 мм, а задната е 1551 мм. Обемът на багажника е от 350 до 440 литра в зависимост от положението на задните седалки. След тяхното сгъване, обемът на багажника достига 1170 литра. Задната седалка се дели в съотношение 40:20:40. 



За целите на Countryman е създадено ново окачване – отпред тип McPherson, а отзад е алуминиево многораменно окачване, което прави възможно предаването на движението и към задните колела. Ще може да се избира стандартно окачване или такова наречено „Sport”, което снижава автомобила с 10 мм. 



Освен предаване към четирите колела (ALL4), като системата е версия на xDrive на BMW, ще има и предаване само към предните колела. В основата на ALL4 е диференциал разположен между двете оси регулируем с електромагнит. При нормални условия на пътя, движението ще се разпределя 50:50 между двете оси. 



При по-екстремни условия, към задните колела може да се насочи до 100% от движещия момент. Системата ALL4 е свързана и със системата за стабилизация. Версията ALL4 ще се отличава от стандартната с по-добра изолация на шума и специални пружини за задното окачване, които създават комфорт на пътниците на задните седалки като този при версията с предно предаване. 



Наборът от двигатели за Countryman повтаря този от хечбека Mini. Базисна е версията One с мощност 72 kW. Дизеловият One D е с мощност 66 kW. Всички двигатели се комбинират с механична трансмисия с шест степени. 








0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    gebo ( преди 14 години )
    Аз пък много го харесах! Оригиналното мини е твърде мини за мен :) Мини-духът е запазен и има много варианти при поръчка - можеш да го направиш супер-хипи, може и по-строго официално. Лошото е че е малко скъпичко - на немския конфигуратор с екстрите които харесвам идва 27000 евро.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Sant'Agata ( преди 15 години )
    seriq ot snimki? mi 4e as na jivo go vijdah vav milano na mostra. i to daje S cooper versiqta O_o
  • #8
    2 rate up comment 1 rate down comment
    tborko ( преди 15 години )
    Като чета коментарите и ме избива на смях.Какво трябва да стане Минито да се произвежда само с феиса от времето на Луи Дьо Фюнес,може би тогава за вас разбирачите няма да бъде карикатура или тогава всички вкупом ще тръгнете да си го купите.В историята на автомобилите един модел колкото и да е продаван идва момент за смяна на концепцията с нова и осъвременена версия,именно това прави старите модели култови,а не безспирното им происводство.Ако новото не ви харесва винаги можете да си купите старо.
  • #7
    3 rate up comment 2 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Това е някакъв опит да се ловят маймумин с трици :))Яасно е желанието да се използва имиджът и и доброто представяане на Мини и по няакакв начин да се разщири гамата а от тами и ПЕЧАЛБИТЕ амаа щее им излезнат криви сметките :)) Това е пълен ***!:)и съм гортов да се овзаложа че нима да има никакви продажби :))
  • #6
    3 rate up comment 2 rate down comment
    thebrainless ( преди 15 години )
    Подиграха се с горкото мини
  • #5
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ДА не би Крис Бенгл да са го оставили да си довърши изродщините върху Мини.Язък за марката и всичко, който купува това само насърчава грозотата и безмислието...Толкова се оядоха големите компании че се чудят какви карикатури да правят на моедли. Приветствам всички класици които спазват наследствеността и приемствеността.
  • #4
    2 rate up comment 0 rate down comment
    ОPC ( преди 15 години )
    на километража 280 а макс. скорост на най-пъргавия бенз. двигател 215 :D
  • #3
    8 rate up comment 4 rate down comment
    Миро ( преди 15 години )
    При цялото ми уважение към BMW, но тоя път германците се увлякоха. Взеха една класика в автомобилостроенето и я превърнаха в поредното клише. Това което виждаме на снимките няма нищо общо със MINI.
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Brit ( преди 15 години )
    На кой му дреме кво тебе те кефи?
  • #1
    4 rate up comment 6 rate down comment
    MoTkO ( преди 15 години )
    Не ме КЕФИ