.jpg)
Подобна промяна беше направена и при А-Клас на Mercedes. Когато двата малки мерцедеси бяха пуснати на пазара, „сандвичовата” конструкция беше рекламирана като характеристика на над стандартната пасивна безопасност в двата автомобила.
През отминалите години обаче, нейните негативи се оказаха повече – високи производствени разходи, намаляване на обема на интериора и лоша ергономия на седалките. Това се е оказал достатъчен довод за да се реши края на производството за този тип конструкция.
На нейно място при новата генерация на А и В-Клас идва изцяло нова платформа, на която ще се произвеждат няколко модела на Mercedes. Те ще бъдат с конвенционални турбодвигатели, но също така ще имат и хибридни версии, а в по-далечна перспектива в плановете влизат и автомобили задвижвани с горивни клетки.
.jpg)
Новата генерация на В-Клас трябва да бъде на пазара през есента на 2011 г. Автомобилът вече не е така висок, както беше досега, ще бъде по-дълъг и с по-големи превеси отпред и отзад.
Шефовете на Mercedes планират новият В-Клас да се продава освен в Европа, също и в САЩ. Досега, най-малкият мерцедес на пазара в САЩ беше С-Клас.


0