6/98 Смяна на модела, допълнителен мотор: 1.6 литров бензинов с 90 к.с., ABS серийно3/99 Нови 1.4 литров 16v с 98 к.с., 1.6 литров 16v с 107 к.с. и 2.0 литров 16v с 169 к.с.9/00 Нов 3.0 литров V6 мотор с 225 к.с.1/01 Нов 1.2 литров 16v с 75 к.с.6/01 Фейслифт. Нов турбодизел с директно впръскване 1.5 dCi с 65 к.с., по-късно и с 82 к.с.Нервиращи недостатъци в детайла могат да съсипят удоволствието от карането на симпатичния французин. Най-хубавото в Клио: за автомобил с дължина 3.70 метра пространството в купето е голямо. Това се отнася и за багажника. Благодарение на вариращата задна седалка може да натоварите дори малки мебели. Изключително комфортно е окачването. Ако след дълъг път се чувствате изтощени, причината най-вероятно е в меките седалки. През 94 година те бяха заменени с по-твърди, но без съществен ефект. С 1.2 литровия базов мотор с 55 коня Клиото е подходящо моторизирано. 1.4 литровия мотор с 75 к.с. е още по-добър, без да очаквате чудеса в ускорението. По-мощните бензинови версии (88 до 135 коня) изискват и доста повече разходи, поради което са по-редки на пазара. Дизелът с 64 коня не е особено темпераментен, но за лекото Клио е достатъчен при всички случаи. Както много други модели на Рено, Клиото също губи масло. Сред слабите му страни са и калпавите ауспуси и раздрънканото окачване на колелата. Ръждата обаче не е тема. Представения през 98 година и все още актуален наследник също не е пример за високо качество на изработката, но от гледна точкана сигурността е много по-добър. Предни и странични еърбегове, както и ABS вече са серийни за всички модели. Както впрочем и сервото на волана, без което управлението не е много леко. Надеждността не е най-силната страна на Клио, както се оказва от статистиката на повредите, която поддържа пътната помощ. Комфортът и поведението на пътя обаче, и до днес са на висотата на времето. Освен това може да се намери и с модерен комън-рейл дизел с 65 или 82 коня.Най-често срещани повредиГоривна система: при 16v моторите са лошо закрепени бензиноводите, късат се или са неуплътнениЕлектрика: дефектни имобилайзери, акумулатори, магнитни шалтери и корозиращи кабели причиняват принудително спиране. На таблото отказват ключове и светлини, клаксонът онемяваШаси: загуба на масло при предната ос, дефектни лагери на колелатаМотор: прегорели гарнитури на главата, скъсани ангренажни ремъци и бензиноводи, дефектни ауспуси