
По двигателя са модернизирали разпределителния вал и буталата, монтирали са нов интеркулър и нова турбина KKK 26. Така мощността на двигателят с пет цилиндъра и обем 2.5 литра е повишена от стандартните 230 до 405 к.с., а максималният въртящ момент е повишен от 320 до 510 Nm.
Засега все още не се съобщават динамичните характеристики на тунинговото състезателно Volvo C30.
Освен по-силния двигател, състезателният автомобил е получил аеродинамичен body kit в стила на шампионата STCC, технология за предаване на движението към 4-те колела с муфа Haldex и два механични междуколесни диференциали Quaife на предната и на задната ос.
Амортисьорите и пружините са от Ohlins. Състезателният автомобил е с по-мощни спирачки от Brembo с дискове отпред с размер 380 мм, а отзад 330 мм. Променено е и предавателното число на кормилната система.
Колата е с черни лети джанти с размер 19 цола от BBS с гуми Pirelli P Zero рс размер 235/35. Седалките са състезателни от Ternsjo с четирираменни предпазни колани.
Засега тези промени са обявени като концепция и все още не е известно дали ще се предлагат за серийните автомобили Volvo C30.


1