IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На повечето европейски пазари само електрически Fluence

В Renault са решили на повечето европейски пазари новия седан Fluence да се продава само във версията си на електромобил.

На повечето европейски пазари само електрически Fluence
Бензиновите и дизелови версии, вече познати на нашия пазар, засега няма да се появяват на по-големите пазари в Европа. 



Според Renault това се дължи на прекалено силната конкуренция в сегмента на компактните седани на европейските пазари. Както е известно, стандартния седан Renault Fluence се произвежда в Турция, в същия завод където преди това се сглобяваше и седана на Megane



Засега Fluence се продава само в Турция, Русия, Румъния и България, като на нашия пазар цената му започва от малко над 28 000 лева. От Renault обаче, не са се отказали да пуснат този модел и в други европейски страни. 



Електрическата версия на Fluence (на снимките), сега минава през интензивни тестове в Израел. Ако те се окажат успешни, електромобилът ще се появи в Европа още идната година. 


 
0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 4 rate down comment
    Tincho ( преди 15 години )
    ами като си толкова отворено-информиран,давай на 50 000-60 000 км. 10 000 евро за батерии,след като не ти се дават 10 лв. за газ.1000 цикъла,... да,за три батерии прави толкова.Точно пък Apple са с най-фалшивите батерии.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Веско ( преди 15 години )
    ... Li-Pol батериите в лаптопите на епъл имат над 1000 цикъла.... 700-800 км с едно зареждане :) повечето от вас сипват нафта и газ за 10 лв. всеки ден два.... останалото е грижа на производителя http://***.teslamotors.com/models/ - 300 мили е добре :)
  • #6
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Tincho ( преди 15 години )
    Само да ти кажа,че зацикъла заряд-разряд си напълно прав.Четох,че най-добрата Li-Pol батерия в момента се слага в най-скъпя модел лап-топ на Dell и има 500 цикъла.И цената и била WOW...По този повод пишеше,че масовите батерии,вкл. и в хибридите и електромобилите,издържали в най-добрия случай 300 цикъла.
  • #5
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Nemo ( преди 15 години )
    Чиститв електромобили имат смисъл при три условия.1-Ако изминават минимум700-800 км. 2-Ако цената на батериите е до 10% от цената на колата,а не както при Нисан 40-45% 3-Ако батериите издържат минимум 2500 цикъла,а не както сега 300-350 цикъла.Сметаме на Nissan Leaf 160 км. пробег е един цилъл умножен по 350 пъти прави 56 000 км. и батериите са out.А при цена в USA ОТ 25 000 евро,40% са около 10 000 евро за нови батерии,на всеки 56 000 км.А в Европа няма да е 25 000,а над 33 000 евро.
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    аз ( преди 15 години )
    Основния проблем си остава цената на колата и живота на батериите. За да е приложим, трябва дае не по-скъп от 22-25 К евро. И да се зарежда и на 220 Жолта, иначе е трудно
  • #3
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Nemo ( преди 15 години )
    По-вероятно да е хибрид.Чистите електомобили са неизгодни.Ако направят тази грешка,съвсем ще им паднат продажбите на Рено.Нисан пускат такъв изминиващ 160 км.Но нямат да "избият рибата" с него.
  • #2
    6 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    видяхте ли какви гуминки има???:):):):
  • #1
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    На пирвата снимка леко прилича са астън :Р