IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На повечето европейски пазари само електрически Fluence

В Renault са решили на повечето европейски пазари новия седан Fluence да се продава само във версията си на електромобил.

На повечето европейски пазари само електрически Fluence
Бензиновите и дизелови версии, вече познати на нашия пазар, засега няма да се появяват на по-големите пазари в Европа. 



Според Renault това се дължи на прекалено силната конкуренция в сегмента на компактните седани на европейските пазари. Както е известно, стандартния седан Renault Fluence се произвежда в Турция, в същия завод където преди това се сглобяваше и седана на Megane



Засега Fluence се продава само в Турция, Русия, Румъния и България, като на нашия пазар цената му започва от малко над 28 000 лева. От Renault обаче, не са се отказали да пуснат този модел и в други европейски страни. 



Електрическата версия на Fluence (на снимките), сега минава през интензивни тестове в Израел. Ако те се окажат успешни, електромобилът ще се появи в Европа още идната година. 


 
0 от 500
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Миро ( преди 15 години )
    Рено никога не е било на опашката. Нито в световен план, нито в Европейските страни, нито в Азия...Цитирай източника, откъдето имаш такава информация!
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kiril ( преди 15 години )
    Fluence се продава и в Сърбия, Хърватска, Босна и Херцеговина, Гърция...
  • #16
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Teodor Ivanov ( преди 15 години )
    Такааа Шофьорче сладко, какъв детектив си ми само. За твое съжаление обаче си много зле. Не не съм от рено нито пък ги харесвам като коли нито пък искам да имам вземане даване с тях. Все пак това не ми пречи да забележа, че може би са намерили интересно решение на даден проблем. Колко ще ги бива електрическите им коли ще видим като излязат. Аз просто коментирах че имат интересна стратегия.Аиде лека нощ хейтърче такова
  • #15
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Driver ( преди 15 години )
    Споко дами и господа! Тоя теодорчо е поредното БЕЗРАБОТНО дилърче на фирмата за ""автомобили"" *** ...пардон - рено. Та ще ви ги дрънка врели-некипели още известно време - кво да го праиш, фирмено "поръчение"..Щото от такива КЬОРФИШЕК "иновации" рено все е на опашката на ширпотребата по продажби - има - няма 10-ина годинки вече! ;P
  • #14
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Teodor Ivanov ( преди 15 години )
    Пак да обясня купувате си колата - Флуенса например как си я плащате си е ваша работа просто в цената не се включва батерията. Тя е собственост на рено и вие си плащате месечно да ползвате батериите на рено. Рено си ги произвеждат,дават под наем и рециклират в собствени заводи. Вие просто си плащате 80евро месечно за да можете да вземете напълно заредена батерия от коя да е станция на рено. Просто бизнес модела е нов.
  • #13
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Как 80 евро,..!?.. в Щатите макар,че държавата поема част от вноската,пак е 260 евро на месец за цялата кола.Най-малко още 5 години няма да има читав електромобил.
  • #12
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Teodor Ivanov ( преди 15 години )
    Никъде не съм казвал, че батериите са безплатни, а просто че не са част от цената на автомобила. 500евро... звучи странно при условие че на рено ще е около 80евро/месец за ползване на услуга, не за изплащане на батерии. Всичко е въпрос на стратегия, да VW имат право, но при условие че си купуваш и батериите. Всичко е въпрос на стратегия, ако рено имат технология за рециклиране и им излизат сметките с 80евро на месец то защо не?
  • #11
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не ни убягна и нещо друго.VAG смятат,че електромобилите ще са рентабилни,когато батериите имат 10 пъти по-дълъг живот,разбирай брой цикли зараяд/разряд.И явно не си разбрал,батериите никак не са безплатни,точно обратно,те са със собствен лизинг.Напромер бъдещото Пежо ion (най-ниския клас,двуместно) има месечен лизинг в Германия 500 евро... извинявай!!!
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Teodor Ivanov ( преди 15 години )
    Добре размишлявате уважаеми господа, но има една интересна подробност която явно Ви е убягнала. Алианса В момента се строят два завода за литиеви батерии в Англия и Португалия, и двата собственост на Рено. Стратегията е батериите да не се продават на потребителя а само да се преодстъпват за ползване, така цената на автомобила ще е близка до тези на обикновените коли. Втората стъпка е работа с правителствата за изграждане на мрежа от станции за бърза подмяна на батериите(около 3 минути) Поздрви
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Този линк го прати на Nissan,защото тенхия електромобил има range 160 км.И между другото,къде я продават тази Тесла?Защото сме се нагледали на реклами и обещания.