IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai подобрява рекорди

Корейците бележат рекордни продажби във Великобритания през март.

Hyundai подобрява рекорди
Официалните данни за автомобилните продажби във Великобритания през месец март, сочат, че корейския автомобилостроител Hyundai е подобрил досегашния си рекорд. Продавайки 15 241 автомобила компанията е надвишила значително предишния си връх от 11 031 броя от септември миналата година.

„Това е един впечатляващ успех, като се има предвид, че през цялата 2008 година сме продали общо 28 036 автомобила. Сега само за месец успяхме да продадем повече от половината от тази бройка”, споделя Тони Уайтхорн, управляващ директор на Hyundai UK.

Бестселър за март е градския автомобил Hyundai i10, от който са закупени 6 195 броя. На второ място е Hyundai i30 - 4 584 броя, следван от Hyundai i20 – 3 570 броя.

Успех бележи и ix35, който стъпи на пазара във Великобритания едва преди две седмици, но вече може да се похвали с 500 поръчки.
0 от 500
  • #54
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нищо против хюндай но във последният аутобилд х5 разби Hyundai iX 55 3.0CRDi!Има още хляб да ядат докато стигнат европейските премиум марки!Обърнете внимание на снимката на лосовия тест във статията!
  • #53
    2 rate up comment 8 rate down comment
    TNT ( преди 15 години )
    Е,те 1.25 и 1.4 не са пипнати от по-предния ммодел на Fiesta,поне от 14 години,сложили са им само по-добри катализатори.В Autobild 2/2010 при сравнението с i20,едонствено по-късно реагиращата ESP на i20 я класира след Fiesta.На края несмкия редактор пише,че неговия личен избор е категорично i20.
  • #52
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Treo ( преди 15 години )
    Не знам,Фиеста 1.25/1.4 харчи много градско,с един литър над другите,а дизелите няма смисъл да се гледат,защото са френски.Като добавка е най-тясна на задния ред седалки от конкурентите си.
  • #51
    3 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да, знам, че всички производители предлагат интересни оферти за около 24-25 000. Но аз не сравнявам моята кола с новите модели. Grande Punto ако не греша излезе на пазара някъде тогава. Вече и той има фейслифт. Ако трябва да сравнявам нещо, сравнявам сегашния модел на Фиеста със сегашните модели на останалите. Точно така, качих се на тоя автомобил за тестдрайв и оправда очакванията ми. Дори останах изумен от нещата, които споменах по-долу.
  • #50
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Aaa za 25 bona poviarvai mi pocheti vsichki proizvoditeli predlagat interesni oferti :))Primerno sresto tezi pari sashto tova Grande Punto shtava turbo rezachka sas 122k.c ako ne se laja..:) Novata fiesta pone tazi koiato gledah za goredolo tezi pari predkagashe 85k.c koeto razbirase e napalno dostatachno za tozi klas koli ako poglednish ofertite moje bi ima i po-atraktivni predlojenia ot drugite marki :)))
  • #49
    1 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Razbirasa eto zashto az ne cheta AutoBild i ne slusham rzani "maisotri-razbirachi" koito da mi kazvat koi avtomobil bil po hubav:))V kraina smetka kogato otdesh v magazina triabva kato vidish avtomobila da ti grabne okoto kato sednesh zad volana kato go pocuvstvash da si kajesh eto tova e moiata kola kefime..:)
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Tochno taka choveche...:))I zatova si ima mnogo pricini :)Nai malkoto noviat model e mnogo po savarshen tehnicheski predlaga poveche komfort poveche mosht i moderni tehnologii:)) Misla che e glupavo vaobshte da se sravniava starata Fiesta s novata ili s Grande Punto
  • #47
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами на майка ви...
  • #46
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А, да! Моята Фиеста бе в средата на жизнения си цикъл, а не в края! Близо три години след това тя се продаваше! Предполагам, си учил икономика, щом ми говориш за жизнен цикъл. Моята Фиеста бе в разцвета на силите си и новите попълнения в тоя клас трябваше да се доказват. Фиеста имаше отлични продажби дори и в края на жизнения си цикъл. През 2006 и 2007 година бяха продадени над 1000 бройки от тоя модел в България, което добре говори за качествата на тоя автомобил.
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Да ти кажа за една детска болест на Фиеста 2002. Това бе неточният горивомер, който не бе направен като отделен уред, а информацията се изобразяваше на дисплей. При фейслифта, горивомерът вече е с обикновена стралка. При Фиеста 2002 арматурното табло бе от твърда пластмаса, докато при фейслифта се използва мек, антибактериален материал в горната чат на таблото. Това е екстра дори и при новото Поло сега! При базовото оборудване на Поло, всички пластмаси са твърди!