IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Hyundai подобрява рекорди

Корейците бележат рекордни продажби във Великобритания през март.

Hyundai подобрява рекорди
Официалните данни за автомобилните продажби във Великобритания през месец март, сочат, че корейския автомобилостроител Hyundai е подобрил досегашния си рекорд. Продавайки 15 241 автомобила компанията е надвишила значително предишния си връх от 11 031 броя от септември миналата година.

„Това е един впечатляващ успех, като се има предвид, че през цялата 2008 година сме продали общо 28 036 автомобила. Сега само за месец успяхме да продадем повече от половината от тази бройка”, споделя Тони Уайтхорн, управляващ директор на Hyundai UK.

Бестселър за март е градския автомобил Hyundai i10, от който са закупени 6 195 броя. На второ място е Hyundai i30 - 4 584 броя, следван от Hyundai i20 – 3 570 броя.

Успех бележи и ix35, който стъпи на пазара във Великобритания едва преди две седмици, но вече може да се похвали с 500 поръчки.
0 от 500
  • #64
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Yanush ( преди 15 години )
    Не съм ВАГ фен а ти казвам какво казват във видеото. Не се излагай като не разбираш да пишеш неща които не са верни. Освен това на клипа не е Голф6 а Голф+ , тоя "+" може да е добълнително пространство. Освен ако лъжат във видеото ,което ме съмнява, но Голфа бие и без преводач, можеше да го разбереш и не само бие ,но Кията е втора а Хюндай и30 е последен в този тест.
  • #63
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Точно обратно на това което твърди ВАГ-фена,голфа не е по-просторен: Голф 6 шир. вътре отпр/отзад 1470/1460 мм. i30 шир. вътре отпр/отзад 1490/1480 мм.Разстояние межди предна и задна седалка Голф 6 = 870 мм. , i30 = 920 мм.Купи си калкулатор,преди да се правиш на конкретен ...:))) Освен това,заглавието на статията казва всичко,без коментар...:)))
  • #62
    6 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ха,ха,клипа много кефи,и най-големия кьорчо ще види,че i30 е като залепен на лосовия тест,обратно на голфа:така ляга,че само дето на заора бронята и не обра конусите,ха,ха,ха!И един метър разлика в спирачния път никак не е малко,ИЗВИНЯВАЙ!Точно седалкте са много по-добри от на голфа-мнение на АБ като даваха междинния резултат от продължителния тест на i30 на около 38 000 км.,нямаха забележка до момента.Изобщо не си помирисвал такъв хюндай,то няма и кой да те пусне да видиш...:)))
  • #61
    5 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Справка АБ 10/2010 дизеловия 1.6 Голф 6,спирачен път 38.6 м.,почти 39 м...!!!..опааа,голф 6,не 5.Багажникът му е 350 л. срещу 340 л. на i30,явно си адски невеж щом не можеш да смяташ колко литра е разлиака,жокер 10л.През 2009 имаше тест на i30 1.6 дизел,намери го,спирачния път беше 37.2 м. а разхода и на голф 6 и на i30 на тестовата отсечка на АБ е напълно еднакъв 5.5/100,само дето хюндая е с 10 к.с. и 5 Нм. повече от голфа.Да не оворим за комфорт,8 см. разлика в междуосието в полза на корейката
  • #60
    14 rate up comment 4 rate down comment
    Yanush ( преди 15 години )
    Голфа биe в абсолютно всички дисциплини Хюндай и30. Ускорява по-бързо,харчи по-малко. Предлага с 200 литра повече обем на багажника от Хюндай и 150литра повече от Кия. Седалките са по-удобни, матерялите са по-качествени единствено в цена печели Хюндай. Да не навлизаме по-навътре Голф предлага и по-силни версии и повече екстри. Ако хванеш един Голф R20 който за 5,5сек. вдига 100км за 30м спира,4Х4 и DSG направо няма такова чудо при и30.Там най-бързата версия е с два пъти по-слаби показатели.
  • #59
    5 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Като гледам как взема лосовия тест голфа,свири гуми и ляга предницата,трагедия..!!!.. и какво казват на края за него,ха,ха,ха,хюндая направо го утрепва!Мечтай си,... голф 6 е с напълно същите дискове и спирачни апарати като голф 5.Има разлика само в амортесьорите.Спирачния път е същата трагедия като при голф 5.
  • #58
    7 rate up comment 3 rate down comment
    magelan05 ( преди 15 години )
    E,NE SUM U4IL ZADALBO4ENO IKONOMIKA,NO GORE DOLU SI IMAM PONQTIE.AZ NE TI GOWORQ ZA DOKAZWANETO NA MODELITE.PO PRINCIP PO-HUBAWO E KATO SI WZIMA6 NOWA KOLA DA SI Q WZIMA6 W NA4ALOTO NA JIZNENIQ CIKAL ZA DA E PO-DALGO NOW MODEL.E PONQKOGA NE SE POLU4AWA DE.ETO MOITA KOLA SU6TO Q WZEH W SREDATA NA JIZNENIQ CIKAL.
  • #57
    13 rate up comment 7 rate down comment
    Yanush ( преди 15 години )
    И без този клип знаеме, че още стария Голф-5 е по-добър от настоящите модели на Кия и Хюндай, ако сложиш в теста и Голф-6, корейците ще изглеждат още по зле. Браво за спирачките на Кия, но сегашния Голф-6 я бие с 7 метра. А най-добре се вижда при ускорението и разхода на гориво ,колко са изостанали корейците от германците. Качеството на матерялите и много по-добрия интериор на Голфа.Но, и без клипа едва ли някой се е съмнявал в обратното. Ако Голфа бе и с DSG ,корейките щяха да са направо смешни
  • #56
    4 rate up comment 11 rate down comment
    TNT ( преди 15 години )
    Аз ще те улесня,ето да видите как минават лосовия тест i30 и Volkswagen Golf плюс теста на спирачките на същите модели и за обобщение,изводите на края,ако знаете немски.Приятно гледане! Хубаво видео,а!
  • #55
    2 rate up comment 10 rate down comment
    TNT ( преди 15 години )
    Само дето този ix55 е американския вариант и с много компрмиси го пуснаха в Европа,до изтичане на технологичния му живот.Да бяха тествали ix35.Защото гледам теста на Х1,Тигуан и Куга,АБ 11/2010.Ами форда не е просто най-зле,той е катастрофа!Най-слаби спирачки,ужасно управление и при еднаква мощност на трите двигателя,той е най муден,но пък харчи точно един литър повече 6.7/100 БМВ Х1 срещу 7.7/.100 Куга,с великия френски дизел.Форд не само,че не се подобряват,те се сриват все повече.