
Именно на базата на стила на двете концепции са направени и първите компютърни образи на бъдещия Peugeot 208, които предлагаме на вашето внимание.
Всички бъдещи модели на Peugeot вече ще са без огромния отвор за въздух в предната броня, характерен за марката през послединте десетина години. Вместо него ще се появи нова радиаторна решетка, разположена по-ниско, с шестоъгълна форма и нова рамка. Това променя видът на цялата предница, която става по-закръглена. Модернизирано е и логото на фирмата.

Старите четирицилиндрови двигатели с обем 1.1 и 1.4 литра ще бъдат заменени от нови трицилиндрови агрегати с обем 1.0 и 1.2 литра. Ще може да се избира между техни атмосферни варианти или такива с турбина. Трицилиндровите бензинови двигатели ще имат мощност варираща от 55 kW до 100 kW. Вредните им емисии от СО2 ще бъдат до 99 г/км. Днес подобни стойности показват само малките и ефективни дизелови двигатели от ново поколение.
Заместникът на модернизирания за последно през миналата година Peugeot 207 ще се появи на пазара през 2012 г. Най-вероятно ще бъде обозначен като Peugeot 208.


13