IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Премиера на хибридния Porsche Cayenne в Ню Йорк

На автомобилното изложение в Ню Йорк, Porsche ще представи модела си Cayenne S Hybrid (заедно със стандартните Cayenne S и Cayenne Turbo).

Премиера на хибридния Porsche Cayenne в Ню Йорк
Второто поколение на Cayenne направи световната си премиера на автомобилния салон в Женева в началото на този месец. 



През юли новата генерация на Cayenne S и Turbo ще се появи на пазара в САЩ, а споменатата хибридна версия ще бъде на пазара до края на годината. Хибридната версия комбинира компресорен бензинов двигател с обем 3.0 литра и мощност 337 к.с. (249 kW) с електромотор с мощност 48 к.с. (34 kW). 



Така комбинираната мощност на хибридния автомобил достига 385 к.с. (283 kW), а максималният въртящ момент е 580 Nm. Само с електроенергия автомобилът може да се движи с максимална скорост от 60 км/час. При ускоряване и по-голямо натоварване, електромоторът се включва за да подпомогне двигателя с вътрешно горене. 



Освен хибридната система, за по-нисък разход на гориво допринася и намаленото тегло на Cayenne. Официалната премиера на Porsche Cayenne S Hybrid ще бъде при откриването на автомобилния салон в Ню Йорк на 31 март.


 
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    И *** замърсяването, не ми обяснявай, че акумулаторните батерии не замърсяват, и че технологията за направата им е чиста! Като направят технология за производство на батерии, която да не замърсява, или ако го прави, да е на друга необитаема планета, тогава м говори, че е по-екологично! Дотогава си клиент на най-голямата рекламна кампания в свата - глобалното затопляне и хибридните автомобили!
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Pepino ( преди 15 години )
    За разхода на хибрида - ок прав си, с едно малко условие - хибрида е по-добър само в градски условия със солидно задръстване и минимално движение.. Което най-често е свързано с малък пробег. Разликата в цената на Приуса и дизелов или бензинов конкурент е такава, че нормален човек няма абсолютно никакъв шанс да я изплати с ежедневно каране.. А ако имаш много междуградско - дизела смазва хибрида по всички показатели!
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Освен че градско хибрида е по-икономичен от всеки дизел от класа, извънградско дава същия разход като дизела,а дизела трака,замърсява и е есупер смешен пред модерната технология на хибрида ахахахахаха. И защо германците, които лежат на стари лаври само и са гола вода, защо като плюеха по хибридите сега се мъчат да правят и те хибриди?? АААА? И то германските жалки хибриди са супер смешки, виждаме го нагледно.Затова да си платят лиценза на Тойота и да произвеждат истински хибриди,а не тия смешки
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Приус градско дава 3.5-4.0/100км. С кой дизел ще го направиш бе ??? Технологията си е технология,а японците са най-силни.Хем правят най-здравите коли в всета, хем най-високотехнологичните!! А Тойота е номер 1 и по продажби, и по здравина, и по технологии. Даже при прякото сравнение с немските тракторни дизели Голд 6 Блу ,който е едва 105 коня ,а хибрида 132к.с., хибрида го отвя и на вървене, и на разхо, и на емисии. Хибрида е с 90гр/км, дизела със 110 гр/км.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Мн добре знам,че са една марка,бе.И са светлинни години като технология пред миожвите германци! Тойота е продала над 2 млн. хибрида по целия свят!!! В САЩ се купуват най-много, там е най-големият пазар в света. В Европа е пълно с такива лаици като тебе. В Европа се продават дизелови трактори, които замърсяват и изобщо не са икономични. Хибрида е по-икономичен от дизелите. Приус харчи по-малко от най-новия Голф6 1.6ТДИ blue ,хахаха, те германците го признаха. Хибрида гори с 05.-1.0 литър по-малко
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    stan ( преди 15 години )
    Toyota i Lexus са една марка бе! А хибридите на тойота са толкова малумни и се продават само в САЩ. Грозния Приус гори 6-7 на 100. Едно БМВ или АУДИ или М, горят по 3-4 дизелчетата от същия клас като приуса. А динамиката е в пъти по добра.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    А дизайна му е отвратителен- точно като настъпена жаба.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    LEXUS ( преди 15 години )
    Ей тияездарни германци плюха,плюха хибридите,,,а сега на 180 градуса се завъртяха и те хибриди почбаха. Ми да си платят лиценза на Тойота или Лексус и да правят истински хибриди, ане тия смешки с електромоторчета с 48 коня,хахах, германска му работа.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Вика му се увеличаване на ефективността.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Въпроса с хибридите е малко тип пясък в очите.Особено при тия 3 тонни СУВове.Как ще направиш 3 тона желязо да гори като 1 тон пластмаса:)))Отговорът определено Не е в добавянето на още поне триста кила батерии,елетромотори и периферия.От времето на платноходите насам енергията на движение не е безплатна и е право пропорционална на теглото на задвижвания обект.Да си бяхме останали на платноходи-нямаше да се налага сега да ни лъжат по този начин.