Опелът е разбираващ. Горната част на предницата е доразвит Фокус, а долната част на предница и цялата задница е нагло подобие на Мазда 3 с малка щипка от новата Делта. Нека се порорадват още малко на славата си, новият Фокус вече е готов, скоро го пускат на пазара.
Кое му е обективното на теста бре, как може да се сравняват коли от 2009-2010 с такива от 2004-2005... Това си е направо смешно...Ето така се създават "Обективните мнения на специалистите"...
О.к., разбрахме се.Entry Level обаче ми е странно понятие за 2-рата най-продавана марка в Европа.Карам отлично оборудвано Мондео, спокойно можех да избирам и между 3-та серия например, в един ценови диапазон са. Мит е, че премиум автомобилите са МНОГО по-добри от т.нар. масови. ДОказават го многобройни тестове, както и самия пазар. Разликите са минимални. Безопасността е еднаква, технологиите и моторите са еднакви и т.н.
Разбирам те...нямам нищо против хората които карат Форд,просто е ENTRY LEVEL кола,която се радвам че съм карал но никога няма да карам Форд отново...P.S. беше доста здрава кола признавам...
Човече ти неможеш да четеш когато съм си съставял мнение /1991/ колата е била чисто нова,тогава също е имало нови коли не чаткаш ли,а до ден днешен виси пред нас като има да се пренася багаж...нещо като баничарка
Имал съм няколко Форда и за всички най-вече добри думи мога да кажа. Иначе, уважавам и останалите марки и се опитвам да съм що годе обективен пред себе си.Свидетел съм бил на много положителни и отрицателни промени при не една и две марки. От '99 година Форд са в невероятен разцвет. Лош автомобил оттогава не за извадили.Доказателства за това много, но спомени от '91 за коли които вече са били стари и неподдържани не мога да приема за показател за насотящото поколение Фордове.