Според мен сравнението не е много коректно, защото се сравняват два нови модела с Focus, който е модел от 2004-05, претърпял само фейслифт през 2008. Естествено, че в него още няма да се предлагат новите EcoBoost мотори. При тази ситуация и динамичното развитие на моделите нещата са предопределени.
цялото немско автомобилостроене разчита на подкупи и платени статии като тази. справка - първа страница на днес.бг, за разследването срещу даймлер за подкупи.
Focusa светлинни години назад, 4 степенен автоматик и 5 скорости при ръчна кутия ужас. Вече м/у Опела и Голфа е въпрос на личен избор, но мисля че Астрата бие с доста по добрата си цена и страхотния 1.4 140hp.
Абе и трите са си отлични автомобили. Разликите са въпрос на вкус. Който предпочита динамичното шофиране, избира Фокус. Който предпочита скучната, но балансирана компетентност - Голф. Астрата пък е е нов модел, интериора е никак не лош и също има много добри черти.
Golfa ot vs e nai-dobrata kola za focus nqma kakvo da govorq nali znaete zashto staklata na ford sa golemi za vidqt koi *** go kara a za opela sashto mnogo dobra kola i vse pak nemskoto si e nai-dobroto
немога да разбера хората който плуят по голфа изглежда много са комплексирани от този модел на VW.Искате да кажете че форда или опела са по добри такали то с времето и продажбите ще се разбере кой е по-добър ,или всички са *** и си копуват голфа щото е по скъп и по зле направен ,и плус това този клас автомобили познаите от каде трагва не е от опел ,форд или хонда а именно от ГОЛФ 1 и е нормално всички да се сравняват с него а не с астрта или фокуса защотот той е флагмна в класъ си
Голфът верно изглежда най-нещастно от всички.Все едно е изкопан от миналия век.Астрата и Фокуса са друго нещо!И аз съм съгласен,че таблото на голфа е най-неугледното,тези духалки в средата горе са все едно на японска кола от 1991.