.jpg)
Влошаването на резултатите на VW Golf през февруари 2010 се дължи на първо място на спада на търсенето за този модел в Германия, най-големият европейски пазар. Именно в Германия се продават повече от половината реализирани в Европа голфове.
На второ място по продажби през февруари в Европа е хечбека Ford Fiesta, като този модел е реализирал увеличени с 11.9% продажби в сравнение с февруари 2009 г. През февруари са продадени 32.5 хиляди броя от Ford Fiesta, а за януари и февруари бройката е 71.7 хиляди (+17.9% в сравнение с първите два месеца на 2009).
На трето място през февруари по продажби в Европа е Renault Clio (27.3 хиляди продадени автомобила, +1.5% в сравнение с 02.2009), четвърти е Fiat Punto (26.4 хиляди) и пети е VW Polo (26 хиляди продажби).
Сред марките първото място продължава да е за Volkswagen – 110.4 хиляди продажби през февруари и 232.9 за януари и февруари. В петицата най-продавани марки през февруари в Европа влизат още Renault (91.7 хиляди броя), Ford (83.4 хиляди), Peugeot (79.2 хиляди) и Fiat (73.1 хиляди продажби).


0