IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов дизел за Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo започва да монтира новото поколение на дизеловите си двигатели на модела MiTo за редица европейски пазари.

Нов дизел за Alfa Romeo MiTo
MultiJet II е разработен от Fiat Powertrain Technologies (FPT). Компактният дизелов двигател JTDM II има обем 1.3 литра и е комбиниран с технологията Start&Stop, разполага също и с филтър за твърди частици. 



Максималната му мощност е 95 к.с. при 4000 об/мин. Максималният въртящ момент е 200Nm, налични при 1500 об/мин. Двигателят ще бъде комбиниран с механична скоростна кутия с пет степени. 

С него хечбекът MiTo ще ускорява от място до 100 км/час за 11.6 секунди и ще има среден разход на гориво 4.3 литра на 100 км. Вредните емисии СО2 са 112 г/км. Версията на MiTo с двигател 1.3 JTDM II ще се предлага в три варианта на обзавеждане - Turismo, Lusso и Veloce, като цената в Европа е съответно 15 400, 16 200 и 17 400 евро.
0 от 500
  • #16
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Пфф ( преди 15 години )
    8 впръсквания,но със същото налягане 16-- бара.Това не е 3-то поколение.Сигурно много ти се искаше Фиат да са по-напред от другите,но не им се получава.За мен това не е добър мотор,разхода е висок.
  • #15
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    като била икономична с 1.3,защо харчи колкото по-горния клас?!Фиат са много зле.
  • #14
    5 rate up comment 0 rate down comment
    haha ( преди 15 години )
    Ако го беше прочел щеше да видиш,но ок ще го пейстна като за хора които не могат да четат :"During 2009 Fiat launched a new generation badged Multijet 2, with a new injection management system (up to 8 injections per cycle, instead of 5) and able to meet Euro V pollution standards. It is available in two versions: 75 PS (55 kW; 74 hp) and 95 PS (70 kW; 94 hp)."Ша *** извиняваш ама уики е доста по-точна от теб специално,ти за каквъв се имаш , да не работиш във фиат.
  • #13
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Пфф ( преди 15 години )
    По-добре ти си прочети линка,не ни губи времето.Покажи къде пише,че 1.3 е с 3-то поколение Common rail,с 8 впръсквания!И само да ти кажа,че дори прочетено на бързо,се вижда,че Wikipedia е пълна с неточности.
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    haha ( преди 15 години )
    Към Пфф и Анонимен,ЧЕТЕТЕ ВНИМАТЕЛНОhttp://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engine#1.3
  • #11
    8 rate up comment 0 rate down comment
    ji ( преди 15 години )
    Ти нормален ли си.Фиат внедриха Комън рейл системата при шосдейни автомобили през 97ма година първи от всички,ти ша ми приказваш че ги купували от GM.Жалък си с твоя 20 годишен хлопел ,истината е че ГМ не правят нищо вече само сглобяват
  • #10
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Пфф ( преди 15 години )
    8 впръсквания,друг път!Всички дизели под 2000 куб.см. използват 2-ро поколение Common rail 1600 бара и 5 впръсквания.Дори последния на VW 1.6 TDI CR е такъв.Не излиза изгодно на малките дизели да слагат 3-то поколение,разликата в кономичността е само 2%,а става скъп.Те и алуминиеви блокове нямат малките.Само по-големите кубатури.
  • #9
    2 rate up comment 13 rate down comment
    Karick ( преди 15 години )
    Нищо интересно няма в тази новина.И сега има модели в по-горния клас с такъв и по-нисък разход,но с по-големи и по-мощни двигатели.Фиат върви 3-4 години след другите и изостава.
  • #8
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Завода за разработки и иновации на ГМ се намира в Италия, а Фиат точно тези мотори си ги купува от ГМ, но ти няма как да знаеш естествено.Не всичко което е факт можеш да прочетеш в коментарите на нета.Поздрави...
  • #7
    15 rate up comment 2 rate down comment
    ji ( преди 15 години )
    До това заключение пък как стигна.Моторите са си на Фиат,Опел си купува дизеловите мотори от Фиат,това е всичко.