IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Нов дизел за Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo започва да монтира новото поколение на дизеловите си двигатели на модела MiTo за редица европейски пазари.

Нов дизел за Alfa Romeo MiTo
MultiJet II е разработен от Fiat Powertrain Technologies (FPT). Компактният дизелов двигател JTDM II има обем 1.3 литра и е комбиниран с технологията Start&Stop, разполага също и с филтър за твърди частици. 



Максималната му мощност е 95 к.с. при 4000 об/мин. Максималният въртящ момент е 200Nm, налични при 1500 об/мин. Двигателят ще бъде комбиниран с механична скоростна кутия с пет степени. 

С него хечбекът MiTo ще ускорява от място до 100 км/час за 11.6 секунди и ще има среден разход на гориво 4.3 литра на 100 км. Вредните емисии СО2 са 112 г/км. Версията на MiTo с двигател 1.3 JTDM II ще се предлага в три варианта на обзавеждане - Turismo, Lusso и Veloce, като цената в Европа е съответно 15 400, 16 200 и 17 400 евро.
0 от 500
  • #26
    4 rate up comment 3 rate down comment
    ho ( преди 15 години )
    Как искаш да не гори Алфа Ромео ,тя е спортист дори с малък мотор
  • #25
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А не си ли се замислял, че Фолксваген тръгнаха по друг път и затова ползваха толкова време помпа-дюза? Кой нормален производител ще си зареже разработките, в които са вложени толкова пари? А и PD е много стара система.
  • #24
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Българин ( преди 15 години )
    "Италианец и производство на коли са несъвместими понятия" казваш.Същият италиянец създаде ФЕРАРИ, ЛАМБОРГИНИ, МАЗЕРАТИ пропуснах ли някоя... та немогат да правят коли а...
  • #23
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Gregory ( преди 15 години )
    Какъв е тоя майтап!Тая мизерна въшка от Б-сегмента харчи 4.3/100.Че то Golf 6 1.6 TDI CR и Hyundai i30 1.6 CRDi със старт-стоп автоматики харчат 4.2/100.Да не говорим,че са по-евтини.Алфа-отново не сте в час!
  • #22
    2 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Цена на Алфа Мито-2009 -19 000 евро без екстри.На 1 година 11 000 .Не е ли по изгодно да си купиш такси за индивидуално обслужване.Италианец и производство на коли са несъвместими понятия.За да оцелеят Фиат реват за помощи от 20 години на правителствата на Италия.Че и ги получават в размер на много милиарди.Никои не ще да им купува трошките.
  • #21
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    алооооо вие да не сте малоууууумни 15-17000 евро за кола от мини сегмента това е с 35% повече от нормалната цена
  • #20
    15 rate up comment 0 rate down comment
    да ( преди 15 години )
    Първо се слага на алфа ромео 156 ,но е разработка на FPT което си е Фиат,собственика на Алфа Ромео.ВАГ го слагат чак на Голф 6,защото бяха много убедени че тяхната помпа-дюза е БОЖЕСТВЕНА,но накрая разбраха че не е .Сега Фиат правят MULTIAIR и го произвеждат докато другите производители тепърва разучават технологията
  • #19
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Не е ли от Алфа-Ромео? То все тая де :)
  • #18
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Относно комън-рейл системата - тя е създадена именно от Фиат и малко по-късно продадена на Бош, които държат правата и до днес.
  • #17
    8 rate up comment 0 rate down comment
    haha ( преди 15 години )
    Добре ве Маймун :DКъде ти говоря за за 3то поколение,аз казах 8 впръсквания.Някъде да съм говорил за 3то????Ти свърза 8 впръсквания с 3то поколение,май не ги разбираш много много.ФИат са по напред и винаги са били,ВАГ от кога слагат Комън рейл от голф 6 май?А за мултиЕрър кво ще кажеш.Ходи карай голфу,нали има седалка и волан