IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Серийният Opel Ampera заснет без маскировка

Появиха се първите снимки без всякаква маскировка на модел 2011 Opel Ampera.

Серийният Opel Ampera заснет без маскировка
Първоначално счетохме, че това е концепцията, добре позната от много тестове и изложения. По-внимателното вглеждане обаче показва, че това е бъдещият сериен модел на Opel Ampera, който ще бъде на пазара в Европа през втората половина на 2011 година. 



Известно е, че това е модел близнак на Chevrolet Volt, който ще се продава в Северна Америка. В серийната версия на Ampera има леки промени в сравнение с концепцията. В предната част на хибрида виждаме изменена радиаторна решетка, преместени предни мигачи, изцяло черна долна част на бронята и добавени пръскачки за измиване на предното стъкло върху капака на двигателя. 



В задната част спойлерът на капака на багажника е увеличен и с по-голяма светлина на третия стоп. Светлинните рефлектори на бронята са изместени още повече към двата й края, а дифузьорът на бронята е с нов дизайн и в центъра му е разположена светлината за заден ход. 



На предния калник се е появила капачката на резервоара, външните огледала са по-големи, а покривът е в цвета на цялата каросерия. С това се изчерпват разликите с концепцията. 

Opel Ampera ще използва същата хибридна система, която е монтирана и на Chevrolet Volt, включваща бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 75 к.с., електромотор и комплект от литиево-йонни акумулатори. Особеност на Ampera е това, че бензиновият двигател не задвижва колелата, а само произвежда електроенергия за зареждане на акумулаторите захранващи електродвигателя, който задвижва предните колела. 

Акумулаторите ще могат да се зареждат и от стандартната електрическа мрежа, като така ще се подсигурява изминаването на 64 км преди да се включи бензиновият двигател и да подсигури изминаването общо на около 480 км. Знае се, че Opel Ampera ще бъде представен в Женева, но все още не е ясно дали там ще бъде концепцията или серийната версия.  
0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    По-лошото е, че парктроника е качен много нависоко. Така, може да не хваща всичко отзад в по-ниската част на бронята и да се удариш в нещо, като маневрираш назад. Ама то тези работи винаги могат да ги коригират, стига да имат желание и да не са направили 1 милион бройки :)
  • #3
    22 rate up comment 3 rate down comment
    X ( преди 15 години )
    Такъв тип задни прозорци са много неудобни. Иначе автомобила бива.
  • #2
    21 rate up comment 4 rate down comment
    AudiA4 ( преди 15 години )
    Дизайнът е добър , но мисля ,че ще ги критикуват ,заради задният прозорец , койти ограничава видимоста назад
  • #1
    29 rate up comment 6 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Браво на Опел все повече започват да ми харесват :)