IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Серийният Opel Ampera заснет без маскировка

Появиха се първите снимки без всякаква маскировка на модел 2011 Opel Ampera.

Серийният Opel Ampera заснет без маскировка
Първоначално счетохме, че това е концепцията, добре позната от много тестове и изложения. По-внимателното вглеждане обаче показва, че това е бъдещият сериен модел на Opel Ampera, който ще бъде на пазара в Европа през втората половина на 2011 година. 



Известно е, че това е модел близнак на Chevrolet Volt, който ще се продава в Северна Америка. В серийната версия на Ampera има леки промени в сравнение с концепцията. В предната част на хибрида виждаме изменена радиаторна решетка, преместени предни мигачи, изцяло черна долна част на бронята и добавени пръскачки за измиване на предното стъкло върху капака на двигателя. 



В задната част спойлерът на капака на багажника е увеличен и с по-голяма светлина на третия стоп. Светлинните рефлектори на бронята са изместени още повече към двата й края, а дифузьорът на бронята е с нов дизайн и в центъра му е разположена светлината за заден ход. 



На предния калник се е появила капачката на резервоара, външните огледала са по-големи, а покривът е в цвета на цялата каросерия. С това се изчерпват разликите с концепцията. 

Opel Ampera ще използва същата хибридна система, която е монтирана и на Chevrolet Volt, включваща бензинов двигател с обем 1.4 литра и мощност 75 к.с., електромотор и комплект от литиево-йонни акумулатори. Особеност на Ampera е това, че бензиновият двигател не задвижва колелата, а само произвежда електроенергия за зареждане на акумулаторите захранващи електродвигателя, който задвижва предните колела. 

Акумулаторите ще могат да се зареждат и от стандартната електрическа мрежа, като така ще се подсигурява изминаването на 64 км преди да се включи бензиновият двигател и да подсигури изминаването общо на около 480 км. Знае се, че Opel Ampera ще бъде представен в Женева, но все още не е ясно дали там ще бъде концепцията или серийната версия.  
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Данните за Шевролет Волт са, че изразходва 2.35 л/100 км средно и 1 л/100 км в града. Разходът за зареждане на батериите от битовата мрежа е колкото един голям хладилник. Икономията била 2100 литра бензин на година. Това е доста по-добре от Приус, нали?
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Няма как да няма загуби, но ДВГ е със 75 к.с. и работи в специален режим. Като караш колата си без да променяш натиска върху *** на газта, колко ти гори? Лично моята стига почти до минимума, даван по каталог. Освен това, двигателят се оптимизира за работа на точно определени обороти. Тая схема е известна от десетки години. Спомням си за VW от осемдесетте или деветдесетте, който работеше на тоя принцип, но с дизелов мотор. Чудя се, защо всички се прехласнаха по хибридите, а не по тая схема.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    = ( преди 15 години )
    За тези, които разбират имам един въпрос.Това че колата ще се движи само на ел.двигател не сваля ли като цяло кпд-то.Имам впредвид че непременно ще има загуби по пътя двг-батерия-ел двигател.Не е ли по-добра концепцията на стандартния хибрид.
  • #21
    3 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Явно големи камъни са хвърляли по него ..Да го бяха уцелили поне - нямаше да стане по-грозен.
  • #20
    7 rate up comment 3 rate down comment
    .... ( преди 15 години )
    Е все пак трябва да съберат някъде батерията - нормално да изглежда малко странно :) Определено, обаче, си е сериозна стъпка от страна на Опел - доста добре им се отрази стреса покрай кризата в ГМ - май благодарение на тая криза дръпнаха и то доста в положителна посока!
  • #19
    8 rate up comment 4 rate down comment
    ТДА ( преди 15 години )
    Първо си помислих, че са вързали един съветски хладилник към задницата, ама не, това е задницата :(
  • #18
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Като цяло има прилика с модели на Хонда и не само инсайт. Но това няма значение. Значението е как ще работи и колко ще гори :)
  • #17
    5 rate up comment 11 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    Фиат Мултипла трепери. Най-после се появи автомобил с основателни претенции да го детронира от позицията на Най-грозна кола
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Green Planet ( преди 15 години )
    Хайде искам да си купя такава ... аман с тоя бензин или дизел - ако сте видяли данните на Ampera-та е с 360Nm - демек равнява се от порядъка на 150 дизелови коне ... които са 320Nm. Сравнението е с Астра GTS 1.9 DTH 150hp. изчизчислението на това колко ще ви струва е на цената на едно кафа при ел.консумацията. Това е коментар за ценителите не за голфаджийте и пернишкия тунинг! :)
  • #15
    8 rate up comment 5 rate down comment
    MaHuaK ( преди 15 години )
    Прилича ми на Хонда с емблемата на Опел!