Вероятно най-интересната от тях ще бъде концептуалният модел i-flow (HED-7), който компанията разкри предварително, като разпространи две изображения и подробна информация.

Очаквано, автомобилът се отличава с типичните за концептуалните возила футуристични форми, доразвивайки новата дизайнерска линия на Hyundai („флуидна скулптура”). Не това обаче е най-интересното в i-flow. Силно впечатление прави интегрираната модерна технологията, която задвижва колата.
i-flow е хибрид с дизел-електрическо задвижване, разработено от Hyundai. Използва новият 1,7-литров двигател U2 с двустепенен турбокомпресор, шестстепенна скоростна кутия с двоен съединител и литиево йонно-полимерни батерии на Hyundai.
Благодарение на модерната технология и ниският коефициентът на въздушно съпротивление (0,25), i-flow изисква по едва 3 литра дизелово гориво на всеки 100 километра, като отделя само 85 гр/км вредни СО2 емисии.
Във вътрешността на купето с четири врати също има приятни изненади. Там са използвани материали и технологии от следващо поколение, създадени съвместно с водещата химическа компания BASF. Седалките и централната конзола са разработени така, че теглото и обема им да бъдат сведени до минимум. Добавен е и голям екран, който реагира не само на докосване, но и на жестове.

Друга премиера, която ще влезе в производство през март тази година е i30U – наследник на утвърдилия се на европейския пазар i30, който се отличава с множество подобрения в дизайна, спецификациите и конкурентоспособността, както и с по-екологичните си двигатели.
В Женева Hyundai ще покаже и последните попълнения от колекцията екологични автомобили Blue Drive. Тя вече включва пет модела - i10 blue, i20 blue, i30 blue, i30cw blue и ix35 blue.
Благодарение на нововъведения като стоп-старт система, гуми с ниско съпротивление при търкаляне и усъвършенствана аеродинамика първите четири от тези автомобили имат емисии от CO2 под 100 гр/км. Последният - ix35 blue също впечатлява с невероятните за SUV от С-сегмента 135 гр/км.
"Тези резултати са постигнати без да се правят компромиси с динамиката, с надеждността или с удоволствието при шофиране", поясняват от компанията.
Още една стъпка след blue-моделите е ix35 FCEV, с който Hyundai се доближава до комерсиализирането на електромобил с горивни клетки. Автомобилът включва няколко много важни нововъведения в сравнение с предшественика си Tucson FCEV, които обаче ще бъдат разкрити в Женева. Очаква се до 2012 година от този модел да бъдат произведени няколко хиляди броя.


0