IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Акио Тойода ще се яви пред Американския Конгрес

Президентът на Toyota, Акио Тойода все пак ще се яви пред заседанието на Комисията по надзор и реформи (House Oversight and Government Reform Committee), в Камарата на представителите на САЩ.

Акио Тойода ще се яви пред Американския Конгрес
Той ще обяснява проблемите и причините за масовите дефекти довели до принудителното извикване в сервизите на милиони автомобили на Toyota. 



Преди три дни Акио Тойода беше заявил, че няма да отговаря на въпроси пред Комисията на Конгреса на САЩ, но късно снощи e съобщил, че е решил да говори „пред Конгреса и пред американския народ”. 

Тойода ще се появи на заседанието на Комисията в сряда, 24 февруари. От BBC News отбелязват, че президентът на Toyota се е съгласил да отговаря на въпроси в Конгреса след като е бил призован да се яви от председателя на споменатата Комисия. 

В края на януари Toyota съобщи, че вика в сервизите над 8 милиона автомобили заради проблеми с педала на газта. На 5 февруари съобщи, че има проблеми и при електрониката на спирачната система при модела Toyta Prius, продаван в САЩ и Европа. Само преди дни стана ясно, че са получени и оплаквания от кормилната система на Toyota Corolla произведена през 2009 и началото на 2010. 

Вчера в масовите американски медии се появи специално обръщение от шефовете на Toyota, в което японската компания обещава на американските потребители „да направи необходимите изводи от допуснатите грешки”.
0 от 500
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Да дойде да види какви ги вършат в сервизите им в България!!!
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    сори тогава
  • #11
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    Пич, не знам с кой ме бъркаш, но аз шофирам Нисан, третият под ред. Не смятам да сменям марката ;)
  • #10
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Миризма стига си писал глупости бе. Разбрахме че се пукаш от яд че караш Хюндай ,стига си цвъкал във всяка тема Ауди това, Ауди онова. Разбрам че е гадно да караш служебен Хюндай и се чувстваш като клошар пред някой с Ауди ама с глупости и лъжи не става ,никой не е толкова *** че да се върже на тъпотиите ти. Самия факт че лъга че имаш БМВ а се оказа с Хюндай е показателен колко те е срам . Ама като топиш луксозните марки ,не значи ,че всчки ще тръгнат с Хюндай и вече няма да те е срам на пътя.
  • #9
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    Има и друг момент: повечето автомобилни компании, конкуренти на Тойота, се състезават да опетнят имиджа на компанията. Това е корпоративна война. Най-малката грешка и те стъпкват доколкото могат. Естествено, че сега е шансът най-големият производител на автомобили, който дори не е американски, да бъде съборен. Ще видим какво ще стане :)
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Johnny Stileto ( преди 15 години )
    На BMW-тата се откъсваше задното окачване, А-класата не можеше да мине лосовия тест без да се обърне, спирачната система SBC на Мерцедес отказваше напълно (над 90000 случая!!!). Пичове, съвземете се - това, че се раздухва случая "Тойота" не значи, че другите марки нямат проблеми - напротив. По-лошо е, когато проблема се прикрива и хората карат без да знаят за опастноста. Всеки прави грешки, но едно е да си признаеш и да си оправиш грешките и друго е да ги криеш за да не падне имиджа на марката!
  • #7
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    А ти откъде знаеш коя информация стига до тебе, и коя не? Въобще правиш ли разлика между медийна истерия и рационална информационна емисия?:)Още по-интересното е, че обвиняваш Тойота в некомпетентност, при положение, че най-вероятно тея *** са правени от third-party vendor и са отговаряли на някакви стандарти за качество, които пък еди кой си е трябвало да следи за спазване. А знаеш ли, например, че новия хибриден Кайен е бъкан с технологии от Тойота? Представям си колко зле ще е :)
  • #6
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Kакви бяха технологиите през 80те, какви са сега? Сега няма информация нито една марка освен тойота която има такива проблеми...
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Д ( преди 15 години )
    Пичове, май прекалено много се влияете от медийната истерия.Не забравяйте, че Ауди са имали доста подобен проблем с нежелано ускоряване през 80те години... И те ли са убийци?
  • #4
    2 rate up comment 6 rate down comment
    autoadict ( преди 15 години )
    Вижте статията във вестник ПАРИ:http://***.pari.bg/4/a/2010/02/19/Toyota_vdigna_temperaturaИма и информация за смъртен случай с Лексъс :(