.jpg)
На първата реклама е изобразен BMW във вид на хищник, преследващ «зебрата» Mercedes. От Щутгарт обаче не отговориха нищо.
.jpg)
След това се появи още една реклама на BMW с обидно съдържание за Mercedes. „И Mercedes може да донесе удоволствие”. Достолепното поведение на Daimler обаче продължи, и BMW реши да ги остави на мира.
.jpg)
Зае се с Jaguar, като обърна емблемата му, но по това време британската марка имаше много други грижи, по-големи от заяждането на BMW и тук нищо не стана. И тогава се започна с Audi.
.jpg)
На билборд в много градове се появи реклама „BMW Автомобил на годината 2006 поздравява Audi с наградата Автомобил на Южна Африка.
.jpg)
Веднага се появи хаплив отговор от Audi. „Поздравяваме BMW, най-добър автомобил на 2006. От шесткратният победител в рали Le Man 2000-2006”.
.jpg)
Във войната изненадващо се намеси британската луксозна марка Bentley, и някои си помислиха, че това ще бъде точката на спора. Но не би.
.jpg)
През 2007 Audi представи на пазара в Русия руска версия на новата си навигационна система. BMW се възползва умело.
.jpg)
„Докато другите превеждат навигационни карти ние правим най-добрите двигатели на света”.
От Audi отговориха веднага.
.jpg)
«Ето какво става когато нямате quattro». От BMW не останаха длъжни.
.jpg)
«Ето какво става когато имате quattro»
.jpg)
През 2009 рекламната война стана още по-ожесточена. В Южна Калифорния се появиха плакати на Audi, «Напълно обновено Audi A4. На ход сте от BMW»
.jpg)
След една седмица Баварската фирма окачи в съседство до билбордовете на Audi свои с надпис „Шах и Мат”.
.jpg)
От Audi отговориха с реклама на своята гордост R8 и надпис "Time to check your luxury badge. It may have expired" (Време е да си провериш лукса. Възможно е вече да го няма».
Сега BMW отвърна със забавна видео реклама.
Последва клипчето на Audi.
Сега какво? На ход е BMW.


9