Исках да кажа първа красавица,хехехехе...Така,но нали ние в БГ сме си по особени,не като другите,започваме да смятаме колко бил лицеприятен.Защото,ние не го вземаме за каквото е произведен,а за гъзарлък,да пием кафе с него на пъпа на града :)))
На таз годишния Дакар 2010,беше пълно с такива,но не състезателни,а сервизни.Както на *** на VW,така и на самото рали и организаторите.Бива,според мен,не е лош и не е казано,че само в Америка има нужда от големи пикапи.Тук също има ферми и селско стопанство.Защото той е за това,все пак.А,дали прилича на Дачия или е по грозен,на никой фермер,въобще няма да му пука.Важно е да му носи щайгите с грозде и сеното,пък,ако ще и да пъра красавица :)))
Тези пикапи се ползват от хора с различни интереси,лов.риболов,планински туризъм,сърф,лодки,джетове,атв'та,мотокрос,велосипеди,пикници със семейството,теглене на каравана,частен бизнес в планинска местност или на морето по плажовете,ако имаш вила на по недостъпно място....това не е кола за ергени...
В Испания е същото. Там, който има мандариново или портокалово поле ако има нужда от така машина си я купува и си върши работа с нея. После я оставя в гаража и се качва в нормален автомобил, който е съобразен с мястото, където ще го кара и паркира. Не съм видял такава грандоманщина като тук.
В Италия почти страшно много електричари и водопроводчици са с Mitsubishi L200 или Nissan Pick-up. Хората са си сложили отзад инструментите и могат да достигнат до свръх труднопроходими места. Съгласен съм с долните коментари, че в Б-я пикапите се ползват не по предназначение, а за престиж с по-малко похарчени пари :)
Изобщо не е изнедадващо!Гърция е предимно планинска и земеделска страна, особено с дребни селскостопански производители. Супер удобно е да отидеш до нивата и напълниш с продукция едно такова нещо. Виждал съм много пъти пълни пикапи предимно с плодове.