IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Honda привиква возила в сервизите

Опасен дефект, връща нови 378 758 автомобила в сервиза.

И Honda привиква возила в сервизите
Ще запомним началото на тази година с много премиери, със съживяването на автотърговията, но и с изтеглянето от пазара на голям брой автомобили. След Toyota и Ford, са наред Honda...

Този път става дума за проблем с въздушните възглавници. Японците обявиха, че привикват в сервизите нови 378 758 возила, заради опасен проблем, който може да причини сериозни травми. През 2009 година, Honda изтегли 440 000 автомобила, заради аналогичен проблем.

Сега от компанията поясняват, че викат превантивно нови 378 758 автомобила, произведени между 2001 и 2002 година, заради съмнение за наличието на сходен проблем. В компанията нямат информация за нови инциденти, но въпреки това ще привикат возилата за преглед и евентуален ремонт.

Моделите, които попадат в списъка са: Accord, Civic, Odyssey и CR-V, както и някои модификации на Acura TL от 2002 година.

При "отварянето" на въздушната възглавница, е възможно компресорът да произведе прекалено високо налягане, което да я разкъса и да причини нараняване. До момента са известни 12 подобни инцидента, един от които фатален.

Не се съобщава за подобен проблем при европейските версии на Honda. Всички засегнати ще бъдат уведомени, чрез писмо или телефонно обаждане.
0 от 500
  • #2
    11 rate up comment 19 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Балона на "качествените" японки малко по малко издиша. Сега вече е модерна митологията с "качествените" корейки, но и неин ред ще дойде :)
  • #1
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Wasp ( преди 15 години )
    Абе кво им става на тея производители, почнаха масово да показват сериозни дефекти и да ги привикват. Да се чуди какви проверки са минавали за да могат да ги пуснат масово. То това са краш тестове и тн. Или някой получава тлъсти пари да прикрива такива дефекти при тестове или на производителите вече не им пука за качеството.