IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Honda привиква возила в сервизите

Опасен дефект, връща нови 378 758 автомобила в сервиза.

И Honda привиква возила в сервизите
Ще запомним началото на тази година с много премиери, със съживяването на автотърговията, но и с изтеглянето от пазара на голям брой автомобили. След Toyota и Ford, са наред Honda...

Този път става дума за проблем с въздушните възглавници. Японците обявиха, че привикват в сервизите нови 378 758 возила, заради опасен проблем, който може да причини сериозни травми. През 2009 година, Honda изтегли 440 000 автомобила, заради аналогичен проблем.

Сега от компанията поясняват, че викат превантивно нови 378 758 автомобила, произведени между 2001 и 2002 година, заради съмнение за наличието на сходен проблем. В компанията нямат информация за нови инциденти, но въпреки това ще привикат возилата за преглед и евентуален ремонт.

Моделите, които попадат в списъка са: Accord, Civic, Odyssey и CR-V, както и някои модификации на Acura TL от 2002 година.

При "отварянето" на въздушната възглавница, е възможно компресорът да произведе прекалено високо налягане, което да я разкъса и да причини нараняване. До момента са известни 12 подобни инцидента, един от които фатален.

Не се съобщава за подобен проблем при европейските версии на Honda. Всички засегнати ще бъдат уведомени, чрез писмо или телефонно обаждане.
0 от 500
  • #12
    4 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Японски коли а ? На ви японски хаха Има още да учат ....
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Недай си Боже и някой нов модел да има някакъв проблем, веднага ще има коментари от рода на " Подареният Форд..." и " Защо Форд има голямо предно стъкло...". Друг пример е свързан с Мерцедес. Моделите от деветдесетте години ръждясваха, а Е класата през 2003 имаше огромен проблем със спирачките. Качеството се развали доста. Да не би това да накърни имиджа на Мерцедес? Не, защото в дългосрочен план това бяха и са качествени и надеждни автомобили.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    autoadict ( преди 15 години )
    Приемам напълно казаното. По-долу се опитах да направя нещо като обобщение, което не претендирам да е абсолютно точно или някаква даденост. Просто анализ на мои лични наблюдения.
  • #9
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Склонен съм, да не се съглася напълно с теб. Качеството е важно и то в дългосрочен план. Ето ти пример с Форд. В краткосрочен план - 3-5 години, сегашните модели са в челото, но по-старите Ескорт, Фиеста, Ка... развалят имиджа на Форд, понеже тия 10-15 годишни автомобили са в долната половина на таблицата по качество, като Ка дори държи в някои класации последно място. Това накърнява имиджа на Форд, който трудно би се поправил следващите 5-10 години, защото ще се свързва със старите модели.
  • #8
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Ами ти не знам дали гледа в другата статия Тойота Камри срещу Хюндай Соната, обаче Хюндая направо кърти с дизайн. В момента бият Хонда по качество. Базикай се, ама скоро "Да не мислиш, че ще те пусна да обикаляш с някой Хюндай из града" от Бързи и Яростни няма да е шега, ами комплимент :)
  • #7
    4 rate up comment 9 rate down comment
    :D ( преди 15 години )
    Японците с тяхната реклама, то небяха ванкелови двигатели с 250 коня, небяха gt-r, сега и как изтеглят коли на 10 год. и се извиняват ... жалко че има хора да им се връзва.
  • #6
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Stefan ( преди 15 години )
    Процедурата по ремонта е следната! Волана се сваля баавно и внимателно, така че да не гръмне еърбега и да отнесе главата на майстора!! После еърбега се отделя от волана по същия начин и се подменя с друг читав!! След оправянето на всичките 378 758 автомобила, възглавниците се струпват на едно място и майсторчетата си правят едно голямо KABOOM!! :D :D :D
  • #5
    7 rate up comment 2 rate down comment
    DE ( преди 15 години )
    Ами аз ще ви кажа моето мнение, 12 инцидента за 8-10 години са нищо, хиляди хора умират заради пияни "шефери". Ако не предприемат нещо в САЩ ще им спикат дупетата, ако имате сходни коли в БГ или никога няма да научите за тези дефекти или като превантивна мярка ще ви препоръчам да карате с каска.
  • #4
    7 rate up comment 1 rate down comment
    autoadict ( преди 15 години )
    Ммдаа...В днешно време, в това консуматорско "общество", клиентът си купува даден продукт(автомобил)и го хвърля след няколко години. Защо тогава даденият производител да вкарва качество във въпросният продукт, след като потребителят не мисли да го използва 10-15 години? Един модел се задържа като актуален между 3 и 6 години. Съответно производителят си прави сметката за този период +- нещо отгоре, тази кола да дава възможно най-малко дефекти, пък после "кой от къде е" ...
  • #3
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Бо ( преди 15 години )
    Привиканите модели са 2002 г. Сега сме 2010 - защо чак сега?! Сигурно да минат между капките на Тойота и Форд.