Случаят, за който пишем днес обаче е малко по-различен. Става дума за по-достъпни семейни коли, захранвани от съвсем обикновени, но все пак модерни двигатели.
Автомобилите са Hyundai Sonata 2011 и Toyota Camry 2010. Двигателите са 4-цилиндрови, бензинови, без принудително пълнене. Трансмисиите и на двата автомобила са с шест степени.
Дозата адреналин тук е осезаемо по-малка, но инвестицията и разходите - също. Все пак това са семейни седани, а при тях спринтьорките качества остават на заден план?
Явно модата с меренето на динамичните показатели при горещите семейни автомобили се пренася и при по-обикновените возила...Няма информация за това кой провежда надпреварата и по какъв повод, но като се има предвид резултата от нея, можем да се досетим, че става дума за някакъв вид реклама...
Ето и спецификациите на двата автомобила:
Toyota Camry XLE 2010
Двигател - 2.5 VVT-i DOHC с 16 клапана
Максимална мощност - 175 к.с.
Максимален въртящ момент - 232 Нм.

Hyundai Sonata F24 GDI 2011 (Все още достъпен само на определени пазари)
Двигател - 2.4 Theta II GDI с 16 клапана
Максимална мощност - 201 к.с.
Максимален въртящ момент - 250 Нм.


6