IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Летящ старт за немските премиум марки през 2010

BMW, Mercedes-Benz и Audi се радват на увеличено търсене през месец януари.

Летящ старт за немските премиум марки през 2010
Вече ви запознахме с цифрите, които регистрира Audi през месец януари 2010 година. Подробна информация ще намерите ТУК.

Днес ще обърнем внимание на другите две големи имена в премум сегмента - BMW и Mercedes-Benz. Резултатите им показват повишение в продажбите, на места с над 100%.

BMW Group регистрира ръст от 16.6%, като продадените возила на компанията са общо 82 120 (01.2009 - 70 419 автомобила).

“Започваме годината със задоволителен ръст в продажбите, запазвайки положителната тенденция от последните няколко месеца. Нашата цел за 2010 г. е амбициозна. Стремим се към постигането на едноцифрен ръст за цялата година и реализацията на поне 1.3 млн. автомобила”, коментира Иън Робертсън, член на Борда на директорите на BMW AG, отговарящ за маркетинга и продажбите.

Ръст в продажбите постигат и трите марки на BMW Group: BMW: +15.9%, MINI: +20.4% и Rolls Royce: +135.1%.

Положителни са тенденциите на пазарите във всички региони. Европа: +2.4%, Русия: +20.5%, Америка: +11.6%, Близкият изток и Южна Америка със съответно +10.4 и +98.3%, САЩ: +7.7% и Китай: +122.4%, където BMW е марката, за първи път преминала границата от 10 000 продажби за 1 месец - 11 369 предадени автомобила или ръст от 118.6%.

Mercedes-Benz също отбеляза отличен пазарен резултат през първия месец на 2010 година, реализирайки 67 000 нови автомобила или повишение от 24%. От компанията предвиждат, положителната тенденция да продължи и през следващите месеци, имайки предвид това, че всички модификации на E-class са вече налични.

Подобно на другите два немски представителя в премиум сегмента, Mercedes-Benz регистрира рекордно увеличени на продажбите си в Китай - 8300 нови регистрации или над два пъти повече в сравнение с януари 2009 година.

Добри резултати се отчитат и в Австралия: +50%, Южна Корея: +238%, Южна Африка: +12%, Русия: +17% и Бразилия: +29%. В САЩ са реализирани 14 700 возила, което представлява ръст от 40%. В Канада е постигнато увеличение на продажбите с 34%.

Въпреки отличните резултати, Mercedes-Benz завърши месеца със спад от 18% на родния си пазар. В останалите западноевропейски държави обаче резултатите отчитат ръст: +18% във Великобритания, +7% във Франция, +24% в Испания, +30% в Швейцария, +44 в Португалия и +43% в Швеция.

За добрият резултат на Mercedes-Benz имат заслуга два от най-луксозните представители на марката - E-class и S-class, които са реализирали, съответно 13 900 (+100%) и 4 300(+50%) нови регистрации.
0 от 500
  • #18
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ами пожелавам ти го :) Гледай само да успееш да стигнеш до A4. 20 години съм шофьор, но днес изпаднах в глупава ситуация сутринта. Пътят бе чист, бях се замислил и изведнъж - лед. Опитах се леко да чукна на спирачките, преди да съм минал през леда, но задницата поднесе с 60. Добре, че съм тренирал доста дрифтове, та успях от раз да овладея колата. Иначе не ми мърдаше влизането в преспите или дори по-лошо. Та думата ми е...BMW Coupe не е шега работа за млади шофьори, както и други мощни коли.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    nema spor ( преди 15 години )
    Abe i trite marki imat i za trite vazrastovi kategorii modeli.Ima golqm izbor i tova e super.I AUDI bih si vzel nqkoi AVANT ili S5,ot BMW -3,5 i 5 GT(evtinata 7 seria)kakto i X5,6.A ot MB E Coupe,CL,S i E T model.Vapros na vkus
  • #16
    3 rate up comment 1 rate down comment
    трактора ( преди 15 години )
    сливата недоеана пак се включи да разсмива народа с простотията си :)абе сливо вземи попрочети малко за автомобилитекато навършиш години изкарай курс - покарай истинска кола с тия от компа игрите не те правят капацитет
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    разбирател ( преди 15 години )
    Стилистична поправка. Исках да кажа, че трите модела във високия ценови клас, както и приходите от камиони и автоб формират основния и по-голям размер на чистата печалба на Бенц в сравнение с БМВ.Принадената стойност на продукта е по-голяма при откривателите на автомобила
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    разбирател ( преди 15 години )
    Абсолютната бройка на продажбите има значение за абсолютната стойност на печалба. Но при съпоставими класови модели Мерцедес продава с около десет процента по-скъпо.Освен това, основния приход на Мерц се формира от Е класа и Ц класа, както и от Камиони и автобуси. Айде смятайте?
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Кажи за кардана и задвижването на автомобилите че изпопадахме вчера от смях във офиса...please
  • #12
    3 rate up comment 1 rate down comment
    B_x_D ( преди 15 години )
    Golqma kriza breiii...bravo - N-1 sa Mercedes ,BMW ,Audi, Volkswagen
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Бай ( преди 15 години )
    Ами важното е че преди 5 години БМВ продаваха пак около милион а Ауди около 700 000 .... усещаш ли разликите сега? тава е като разликата между ускорение и максимална скорост....
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Бартер де Слива ( преди 15 години )
    Само това ли ти роди кратуната в отговор на мнението ми? Мога да си го сменя, ако това ще осмисли жалкия ти живот :D
  • #9
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    що като чуете мерцедес или ауди, все за ес-класи и ер-шестици и осмици говорите?! ами абсолютните *** а- и б-класа или двойката що никой не ги споменава?!