IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Opel: 9 нови модела и 11 милиарда евро инвестиции

Opel ще инвестира 11 милиарда евро през следващите 2-3 години.

Opel: 9 нови модела и 11 милиарда евро инвестиции
Тези пари ще отидат за разработка и пускане на нови модели, с помощта на които Opel трябва да стане отново печеливша фирма през следващите 2 години. Това е съобщил шефът на General Motors Европа, Ник Рейли пред ВВС. 



Според него тези пари ще бъдат предназначени главно за пускането още през тази година на 8 нови модела, а през 2011 на още един. Тези пари ще помогнат на немската фирма да стане един от лидерите на Стария континент по производство на хибридни и електромобили. 

Рейли казва, че в тази област Opel вече готви „доста агресивни планове” за пускането на пазара на електромобила Ampera. 

Наред с плановете за Европа, в Opel разчитат на рязко повишаване на продажбите в страните от Близкия изток и азиатско-тихоокеанския район. Рейли уточнява, че за да стане Opel отново печеливша фирма е необходимо да се намалят още повече разходите, в което влиза и съкращаването на около 8300 работни места в Европа и закриване на завода в Антверпен. 

Всички тези мерки са част от предварително разработения план на GM за преструктуриране дейността на Opel. Най-общо в него са залегнали целите за съкращаване обема на производство с 20% и намаляване на персонала, също с 20%. 

Досега от GM са заделили за Opel около 650 милиона евро, които са предназначени за поддръжка на дейността докато не дойде финансовата помощ от няколко европейски правителства в размер на около 3 милиарда евро.
0 от 500
  • #36
    1 rate up comment 0 rate down comment
    бай ( преди 15 години )
    wv ги е страх от опел и затова го плюят в прословутото списания на фауве
  • #35
    1 rate up comment 0 rate down comment
    drianov ( преди 15 години )
    Да за дизайн са номер едно (поне според мен), но двигателите.... Няма ли да направят ЕДИН двигател като за хората - без проблеми, без мизерии, с хубав разход и динамика? Стига с тези щатски простотии...
  • #34
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Намаляването на работните места никъде не е довело до добро. Съкращаването на разходите е една лавина, която води след себе си до понижаване на качеството, намаляване на производството и други негативни неща.
  • #33
    3 rate up comment 0 rate down comment
    astrah ( преди 15 години )
    Напълно те подкрепям.
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ще сложат по-късно тази година
  • #31
    6 rate up comment 0 rate down comment
    uBo ( преди 15 години )
    От Опел по-добро няма като вземеш предвид съотношението качество/цена. Най-евтина подръжка, здрави двигатели и окачване и вече не гният! А новата Астра е върхът!!! hh напълно си прав
  • #30
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    поне да сложат спорт-аутоматик на инсиния ОРС, и на големите дизели...
  • #29
    4 rate up comment 0 rate down comment
    pffff ( преди 15 години )
    И аз не съм ги учил, ама знам ли дали умниците тука разбират български език? Като гледам колко са компетентни относно колите, се съмнявам! Пожелавам на всички да карат нови коли, и след 10 години да споделят впечатления и отзиви, а не да карат 15-20 год коли и да говорят. Една фирма за 10-15 год се променя значително! Пример: AUDI> справка: 80-95год - вижте моделите и от 95 насам- вижте моделите (Феникс):)
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Пич, съгласен съм с теб, ама не можа ли да го напишеш на кирилица, че тия йероглифи дето ги ползваш не съм ги учил в училище :))
  • #27
    6 rate up comment 1 rate down comment
    ник ( преди 15 години )
    Може да си попаднал на такава бройка. Аз карам вече 3-та вектра подред, преди това имах няколко астрир но до момента не съм имал нито1, подчертавам, нито 1 дефект. Може би защото сам си ги разработвам, експлоатирам ги нормално, сменям маслата навреме, абе карам си ги като мои. А и моята (на жена ми) Корса не се е повреждала нито веднъж за 30 000 км. В същото време, ако автомобилите не се разваляха нямаше да има нужда от сервзи и ние инженерите нямаше да има какво да ядем!