
Най-видимата разлика е наличието на диодни дневни фарове. В чисто технически план, европейският вариант на CR-Z не се е променил. Хибридната система продължава да комбинира двигател с обем 1.5 литра и електродвигател, като общата мощност на системата е 124 к.с.

Електродвигателят се захранва от комплект литиево-йонни акумулатори, които се дозареждат при всяко използване на спирачката. Ускорението от място до 100 км/час при този хибриден автомобил е за под 10 секунди.

Интересното при ектромотора на CR-Z е това, че хибридната система има три режима на работа – нормален, икономичен и спортен. При спортен режим, бензиновият двигател работи с пълна сила, педалът за газта става по „остър”, както и волана.

При икономичен режим на работа, обратно, всички настройки на електрониката на различните системи ще са насочени към икономия на гориво и по-висока ефективност. Honda CR-Z ще има среден разход около 5 литра на 100 км.

На европейските пазари хибридната спортна Honda CR-Z ще се появи през лятото. Все още не е известна цената на този автомобил в Европа, но в САЩ тя ще започва от около 20 000 долара.


1