IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ford подготвя модернизация на Mondeo

След като показаха модернизирания S-MAX MPV, сега от Ford подготвят фейслифт и на популярния си модел от среден клас Mondeo.

Ford подготвя модернизация на Mondeo
Появиха се шпионски снимки на модела, който е практически без маскировка. 



Както при S-MAX, така и при новия Mondeo има видими промени във външния вид. Нови са предната и задна брони, появили са се дневни LED светлини отпред, които обаче ще видим само при по-луксозните версии Titanium и Titanium X. 

Най-значимата промяна идва от двигателите, където навлиза новото поколение EcoBoost агрегати с директно впръскване на горивото. Ще може да се избира между обем от 1.6 литра и мощност 160 к.с. и обем от 2.0 литра и мощност от 200 к.с. И двата двигателя имат с 20% по-висока ефективност в сравнение с двигателите които заместват. 



Дизеловите агрегати също ще бъдат обновени, като сред тях ще видим и новия двулитров TDCi с мощност 160 к.с. Сред трансмисиите ще може да се избере и Powershift с два съединителя, за първи път при Mondeo. 

Модернизацията ще засегне всички версии на автомобила – хечбек, седан и комби. Обновеното Mondeo ще излезе на пазара вероятно още до края на тази година. Официалната премиера се очаква на автомобилния салон в Париж през октомври. Цената ще започва от малко под 20 000 евро.  
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    ти ли си тоя, дето ще оборва теории? Да, но това не са теории, а действителна физика. Колкото и да ти е жал, светодиодите засега са най-доброто. Приятно ли ще ти бъде, ако зимата заради забравени светлини се изтощи акумулаторът ти за нула време и не можеш да запалиш? И защо това? Ами защото вместо да забравиш светодиодите си ( малко трудно), ще забравиш скапаните си червени крушки! Айде скрий се, че нервиш много хора тук!
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    otnovo fenomenalna pobeda za f o r d
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Момче, не се излагай!. Това не е ток, а напрежение. Бъркаш понятията яко. Явно не си хващал кабел от бобината xDDDDDDDD Свещите на ДВГ също работят с подобно напрежение. Как иначе си представяш, че ще прескочи дъга между двата им електрода?
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    aveeee vzemi pocheti ne se smey na horata ve otvoreeeen :D:D:D:D:D:D:D
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Wane ( преди 15 години )
    Ти май не си много запознат, прав ли съм?В повечето случаи баластът генерира около 20киловолта при стартиране на процеса. Някои достигат до 25...
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DRUGS-BUNNY ( преди 15 години )
    Е-е-е.. тва за 25-те хиляди волта в колата не го бях прочел.. МУХАХАХХААХХАХАХАХХАА, батко, ти утрепа кравата с мистрията бе! "25 000 волта при страртиране на газоразрядния процес" АХАХАХАХАХА, лелее.. с тоя ток ше задвижиш локомотив на 70 години бе!!!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    DRUGS-BUNNY ( преди 15 години )
    Абе сичките сте едни теоретици тука немам думи.. Харчили много ток.. небива колата да ми е коледна елха! За живота им по книга знам - пробвал ли си да сложиш на колата си такива преди да филисофстваш тука ? Информирани сте вие от четене на такива статии тука, и повечето сигурно пешеходци, кво ли се занимавам изобщо незнам..
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Днес четох, че от следващия месец и BMW 3 Coupe вече ще предлагат подобни мотори при фейслифта - Турбокомпресор+директно впръскване+ променливо газоразпределение. Сега да чуем опозицията.
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Имай предвид, че дневните LED светлини са девет пъти по-икономични от нормалните крушки с нажежаема жичка. Това означава и малко спестено гориво, а от там и по-малко вредни емисии. Животът на светодиодите е 30 000 часа, а на обикновената крушка - 1000. Това ще рече, че животът им е по-дълъг от живота на самия автомобил.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    А на теб, неинформираний злобиле, мога да препоръчам да си забършеш собствената секреция от носа.Форд имаха още 2005 двигател с 1.8 SCi 130 коня с директно впръскване в Мондео - вземи та провери.Той няма общо с новото покоелние с турбо де. Я ми кажи, кои марки и в кои модели предлагат директно впръскване, понастоящем?А в комбинация с турбо?А заедно с безстепенно променливо време за отваряне на клапаните?Извинявай, надцених те, едва ли знаеш за какво говоря.