
Сега обаче Porsche реши да пусне новия 997 Turbo S като нормална серия, която да се намира на върха на модела през последните две години от неговото производство. Двигателят е би-турбо с обем 3.8 литра и 6 цилиндъра, като мощността му при Turbo S е повишена до 523 к.с. от стандартните 493 к.с. Повишен е и максималния въртящ момент - от познатите 502 Nm на впечатляващите 699 Nm.

Въпреки повишената мощност и максимален въртящ момент, комбинирания среден разход остава на старото си равнище – малко над 9 литра на 100 км. Движението се предава към четирите колела чрез трансмисия с два съединителя и седем степени (PDK). Колата разполага и със системата на Porsche Traction Management..

Превключване на скоростната кутия от лостчета на волана е част от базисното оборудване на 911 за първи път. Системата на Porsche Torque Vectoring, включваща диференциал против приплъзване е също в стандартното оборудване.

Платформата е модернизирана с пакета Sport Chrono в който влизат Launch Control и Dynamic Engine Mounts. Тази конфигурация намалява вибрациите на шасито и подобрява динамиката. При Turbo S ускорението от място до 100 км/час е да 3.3 секунди или с 0.3 секунди по-бързо от Turbo. Ускорението от 0 до 200 км/час е за 10.8 секунди, а максималната скорост достига 314 км/час.

Цената на Porsche Turbo S започна от около 150 000 евро.


2