IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault показа новия Купе/Кабриолет Mégane СС.

Автомобилът е с нов сгъваем прозрачен покрив от две части.

Renault показа новия Купе/Кабриолет Mégane СС.
Новият покрив е най-големият прозрачен покрив в своя клас, според производителите от Renault. Megane CC ще бъде на пазара в Европа от месец юни. 



Тъмният прозрачен покрив е в рамка от черен метал и това дава визуално усещане  за изцяло стъклена структура. От друга страна придава на покрива по-лек вид в сравнение с подобни механизми. 



Mégane CC ще бъде първият модел на фирмата, който ще получи новата трансмисия с два съединителя. Новата скоростна кутия с шест степени спомага за намаляване на емисиите от CO2 със 17% в сравнение със стандартната версия. Новата скоростна кутия засега ще се монтира само с дизеловия двигател на Renault с обем 1.6 литра и мощност 108 к.с. 



Сред останалите двигатели ще видим дизели с мощност 128 и 158 к.с., както и бензинови агрегати с мощност 128 и 138 к.с. Версията с бензинов двигател с мощност 138 к.с. ще се предлага и с нова CVT трансмисия. 



Багажникът има доста добър обем за този клас автомобили – 417 литра. Когато обаче покривът е свален и сгънат отзад, обемът на багажното отделение се намалява до 211 литра. 



Все още цените на новия Renault Megane CC не са обявени, но неофициално се говори за начална цена от около 22 000 евро. Това е съпоставимо с цената на Peugeot 308CC, който се разглежда като главен конкурент на открития Megane. 



Премиерата пред по-широка публика ще бъде през март в Женева. 


0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    123 ( преди 15 години )
    Да 1.5 dci е излючително икономичен.Имам Меган 2 от 2008 г. ще ми повярвате ли, че гори 3.5 литра на 100 км. извънградско.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    VAYK ( преди 15 години )
    Рено работят с 1.5 дизел, много икономично двигателче...
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    SI ( преди 15 години )
    Колата е чудесна. В момента съм в търсене на CC от текущата серия, защото много ми харесва, а имам и Рено в момента съм страшно доволен. Като гледам това обаче може да си помисла за лизинг на ново.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    x ( преди 15 години )
    spored mene ima greshka koito e psial statiqta Reno ne predlagat 1.6 dvigatel tehniqt e 1.5 i nikade dori v oficialnoto predstavqne na avtomobila ne pi6e 4e 6te ima podobni dvigateli
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Рено ( преди 15 години )
    Тона приятели е истинска кола - красива удобна здрава с една дума перфектна - а не немски дарак
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    гошо у. ( преди 15 години )
    отворения,защо не провериш какъв е блока на послдния хит на VW 1.6 TDI,също е чугунен.На 2.0 TDI им е алумин.,но на 1.6 е ***.Всички малки дизели са така,защото се оскъпяват.Само за корейския 1.6 пишеше,че е от желязна сплав,по-лека от чугуна,но пак не е алуминий.Така,че няма как да е друг.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Чудесен автомобил.Дай боже да си го позволим.
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    802 ( преди 15 години )
    eee,ама миналата година псаха,че ще имат "съвместни" проекти с PSA и хоп,появи се така познатия дизелак 1.6 на пежо вече и при Рено(след Форд,Мазда и Волво-шведската стомана,***).Какво му харесват на тоя ***,не ги ртазбирам!Нито е тих,нито е технологично чудо (още с чугунен блок),нито е върха на икономичността.Може би защото е евтин
  • #2
    0 rate up comment 0 rate down comment
    vesko ( преди 15 години )
    stava ama da ima koi da mi go podari na kartiki mnogo ima:)
  • #1
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ivan ( преди 15 години )
    Новите рендета са чудесни и много ми харесват :)