IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Renault показа новия Купе/Кабриолет Mégane СС.

Автомобилът е с нов сгъваем прозрачен покрив от две части.

Renault показа новия Купе/Кабриолет Mégane СС.
Новият покрив е най-големият прозрачен покрив в своя клас, според производителите от Renault. Megane CC ще бъде на пазара в Европа от месец юни. 



Тъмният прозрачен покрив е в рамка от черен метал и това дава визуално усещане  за изцяло стъклена структура. От друга страна придава на покрива по-лек вид в сравнение с подобни механизми. 



Mégane CC ще бъде първият модел на фирмата, който ще получи новата трансмисия с два съединителя. Новата скоростна кутия с шест степени спомага за намаляване на емисиите от CO2 със 17% в сравнение със стандартната версия. Новата скоростна кутия засега ще се монтира само с дизеловия двигател на Renault с обем 1.6 литра и мощност 108 к.с. 



Сред останалите двигатели ще видим дизели с мощност 128 и 158 к.с., както и бензинови агрегати с мощност 128 и 138 к.с. Версията с бензинов двигател с мощност 138 к.с. ще се предлага и с нова CVT трансмисия. 



Багажникът има доста добър обем за този клас автомобили – 417 литра. Когато обаче покривът е свален и сгънат отзад, обемът на багажното отделение се намалява до 211 литра. 



Все още цените на новия Renault Megane CC не са обявени, но неофициално се говори за начална цена от около 22 000 евро. Това е съпоставимо с цената на Peugeot 308CC, който се разглежда като главен конкурент на открития Megane. 



Премиерата пред по-широка публика ще бъде през март в Женева. 


0 от 500
  • #60
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ivan ( преди 14 години )
    имам такова рено меган сс но модела мисля че е от 2007 защото аз го купих 2008г и съм много доволен от него и сега чакам да излезе новия модел на пазара задаги сравня.Моето е със 2000кб.и 138к.но е малко муден за такива кобици и разходаму на гориво неможах даго сваля под 8л.на 100км.
  • #59
    0 rate up comment 4 rate down comment
    turboanalen ( преди 15 години )
    frenskite koli sa bokluci vuv forumite ne davat nito edna dobra duma za tqx http://***.triforce.homo.com/index_bg.php - http://***.kaminata.net/peugeot-206-t44989.html?start=0 - http://***.renault-bg.com/smf/index.php?topic=14145.0 - http://spodeli.info/spodeli_info_drugi/Pisna_mi_ot_tiq_frenski_kenefi_na_kolela__478765/ - http://clubs1.bg/forums/index.php?showtopic=26234 frenskite avtomobili niamat nikakva tehnologia a nemskite imat kompiutri i dr ne6ta i pak sa po zrdavi fresnkoto si e ***
  • #58
    3 rate up comment 1 rate down comment
    SI ( преди 15 години )
    Като не ви кефи, ходете си пишете по статиите за немските кошници. А Triforce, братче, вземи млъкни най - накрая, че ставаш смешен. Няма да гледам цената на частите ми броя влизания в сервиза. Ай сектир ... казах ти че втората ми кола е Laguna и съм сменял само шарнир за 200 000 километра. Млъкни вече, че товариш. Като ще даваш компетентни мнения, покарай малко Рено пък тогава.А емблемата на какво прилича - аз не си купувам кола заради емблемата ... ама явно има и такива бастуни.
  • #57
    1 rate up comment 0 rate down comment
    hm.. ( преди 15 години )
    извинявам се за правописните грешки.....сега ги забелязох
  • #56
    0 rate up comment 1 rate down comment
    hm.. ( преди 15 години )
    хахаха ".Ами те дилърите си го казват,бе *** убит! " я извикай този дилър на автомобили кадето лаже малките деца......да иначе и диаметър-ход,въртящ момен всичко си измерил.....*** как може да си толкова смотан каде отиде от рено на мазда и от мазда на пежо......
  • #55
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добре де, тая жабка само за бутилка ли ще се ползва? Моята е пълна с всевъзможни дреболии. Няма място и за 200 милилитрова кола ;) А ти пробвал ли си да вземеш чашка от вратата? Както и да е. Колата е хубава и ако трябва, ще държа минералната вода в хладилната жабка, където и е мястото лятото :) Благодаря за уточнението!
  • #54
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Веселяк ( преди 15 години )
    И мен ме кефи как се изказваш неподготвен, драги Дядо Коледа :) Почети малко, поинтересувай се, и тогава пиши.
  • #53
    0 rate up comment 0 rate down comment
    per noel ( преди 15 години )
    Много ме кефи как всички спорите за един двигател, който грешно е описан като 1.6 от българския журналист-преводач(вижте на renault.com и където още си искате по автомобилните сайтове с новини) Двигателят е 1.5 dci - същият, който се слага и сега в моделите на Рено. Един много икономичен и балансиран мотор. Другият е 1.9 dci (130 к.с.)А този, за който някои ит вас имат информация, е 1.6 dci. Това е друг двигател, все-още не влязъл в производство и наистина трябва да замени 1,9 dci.
  • #52
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Коя е тази статия? ( преди 15 години )
    Двигателят, за който става дума си е на Рено-Нисан. Прочетете по-горе и другите коментари. Идеята е да замести сегашния 1.9 дизел 130к.с., който между впрочем много харесвам.
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Не се бой ( преди 15 години )
    Има си места и за чашки и за бутилки. Чашите стоят пред скоростния лост или на вратите. Ниши колкото искаш, а жабката събира бутилка от 1.5л. и при включен климатик , жабката е хладилна. Това в Рено си го има отдавна.