IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

И Ford съобщи за проблем със спирачките

Подобно на Toyota, американците откриха проблем със спирането при хибридните си модели.

И Ford съобщи за проблем със спирачките
От официалната информация става ясно, че автомобилите с проблем в спирачната система са Ford Fusion Hybrid и Mercury Milan Hybrid, модел 2010.

В компанията са получили оплаквания от клиенти, които твърдят, че при определени ситуации, педалът на спирачката хлътва, а спирачното усилие е почти незабележимо.

Според инженерите на Ford, става въпрос за софтуерен проблем, свързан с регенериращата енергия спирачна система. Още този месец стартира привикването в сервизите на засегнатите модели, на които ще бъде инсталиран нов софтуер, който трябва да реши проблема. Няма данни за броя на засегнатите автомобили.

От компанията побързаха да успокоят клиентите си, като съобщиха, че спирачна система работи, дори когато при натискане на педала се чуват необичайни шумове или светят сигнални лампи на таблото. Поясниха още, че при хлътване на педала е необходимо по-силно натискане, за да се осигури необходимото спирачно усилие.

Американците заявиха още, че нямат информация за пътни инциденти, в следствие на дефектната спирачна система.
0 от 500
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Е, тук съм. Много пъти съм казвал, че мразя американските коли, включително и Форд. Фен съм на европейските модели. И като съм тук, какво?
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    flat6 ( преди 15 години )
    сложиха им друго окачване, много по-твърдо, и гуми. возията се влоши много, но пък минаваха лосовия тест.
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    да не забравяме и Голф 4, който не остана назад от А-клас на Мерцедес. Нека си спомним и за Трабант, който профуча с близо 80 километра в час между пилоните. С толкова не може да мине и Corvet. Сега Трабант ли трябва да ни е мерилото за стабилен и сигурен автомобил?
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    фОРД, 1, но отзад напред този път!
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    mirko ( преди 15 години )
    Относно лосовия тест, А class се преобръщаше при скорост от 60 км/h, а трабанта минаваше със 75 km/h. Голяма издънка беше тогава на Mercedes. А къде е сега оня луд фен на Ford ?
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    масури ( преди 15 години )
    TURBO, къде си, TURBO...... ?!? =))
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    поне не прикриват дефекти като Фолксваген
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    пфееуу ( преди 15 години )
    На лосовия тест първите А класи на мерцедес се въргаляха като прасета в кочини. После им сложиха някакви електронни системи и ги обявиха за най-сигурните в света. Да бе да.
  • #4
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MadHead до chavv ( преди 15 години )
    Чакай де! Има време
  • #3
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бо ( преди 15 години )
    Стават и грешки. Мерцедес също привикваха за грешки в BAS системата, защото задействаше 100% без нужда, първите А класи се обръщаха заради ESP-то, но никой не казва - Мерцедес е ***. Защо ли?