IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Toyota призна: Има проблем със спирачките на Prius

Днес Toyota призна за наличието на „проблем с дизайна на анти блокиращата система (ABS) на спирачките на новия Prius".

Toyota призна: Има проблем със спирачките на Prius
Става въпрос за модел 2010, който е в продажба от миналата година, съобщава информационната агенция Асошиейтид прес (АР). 



Говорителят на Toyota Motor Corp. Ририко Такеучи съобщи тази сутрин, че специалистите в Toyota са разкрили проблема и го решават. 

Проблемът засяга всички автомобили от модел Prius, произведени и продадени по света от януари 2009 досега. 

От фирмата все още разследват дали този проблем съществува и при произведените по-рано версии на Prius. 

Оплакванията за проблеми със спирачната система при третата генерация на Prius зачестиха в последно време, главно в САЩ и Япония, като общо надхвърлят 180 случая. 

Този пореден скандал с модел на Тойота идва във възможно най-неподходящото време, когато фирмата обяви проблеми с педала за газ на 8 свои модели и вика в сервизите си по света над 8 милиона автомобили.  
0 от 500
  • #34
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами оня ден имаше една статийка тук, в Аутомедия, в която се казваше, че му намерили цаката и ремонта щял да трае не повече от 30 минути. 30 минути са 15-20 лева труд. 9 милиона Тойоти по 20 лева = 180 милиона за труд. Колко аджаба ще струва тоя ***, дори да се подменя? Ако 2 млрд разделим на 9 милиона, се получава 222 лева на кола. Ако махнем 20 лева труд, остават 202 лева за ***! При полжение, че няма да се сменя цялата система, не ми е ясно, как са калкулирани разходите.
  • #33
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Ама хич не ви разбирам.Как може да си мислите, че даже и ще спечели горката Тойота, щото ще се изредят 9 милиона коли през сервизите им за акция на техни разноски.Даже да продадат някоя част покрай това, туй е капка в морето и изобщо не може да се сравнява с разходите на Тойота.Освен това, тия 2 милиарда са само преките разходи. Никой не може да сметне косвените от нарушената репутация, падащите продажби и инвестициите в реклама да си ги върнат.Пожелавам им успех в продоляването на тая криза
  • #32
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ти ме заби в земята направо! Искаш да ми кажеш, че вие от Мото Пфое работите за себе си и авточастите ви не са оригинални? Или пък, че Форд се занимават само със сглобяването на автомобили, а другото не ги интерисува?
  • #31
    1 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Бре колега,АКо случайно някой изкара пари странично от тези посещения, това няма да е Тойота, а дилърите им, които са независими частни компанийки.На едни познати с Приус им се обадиха от Тойота да им кажат да спрат да си карат колата и да чакат да им се обадят...Не е на добре.
  • #30
    1 rate up comment 0 rate down comment
    777 ( преди 15 години )
    Щом японеца си признава грешки по автомобилите, смятайте какво премълчават корейците, пък да не говорим за онези роми индийците:(
  • #29
    1 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Абе баш 2 милиарда няма да загуби, понеже в много случаи ще съчетае сервизната акция със сервизно обслужване, а там може да се измисли някой и друг дефект, който да накара потърпевшите без гаранция да си платят. Освен това ремонтът трае 30 минути, според информация на нашите дилъри и е много ***. Какви 2 милиарда ви гонят? Тия май изперкаха като гърците, дето щели да фалират и нямали пари за нищо. Само незнам, защо търпят още загуби от блокадата на земеделците, като решението е просто.
  • #28
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    на който му се чете по проблема с внезапното ускоряване на Toyota (в САЩ е потвърдена смъртта на 22 човека и около 2000 катастрофи)да последва връзката (мисля, че Ройтерс едва ли ще си позволи да клони или да приема пари за черен PR). за тези които не ползват английски накратко: в САЩ ще бъдат проверени над 6 милиона автомобила, за Европа - 2 милиона. по последни данни Toyota ще загуби около 2 млрд. долара само от сервизната акция. толкова за надежността. http://***.reuters.com/article/idUSTRE60P6OW20100128
  • #27
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Report: Toyota knew about accelerator problems in 2007.Although Toyota didnt formally address an accelerator *** defect that prompted the recall of 2.3 million vehicles until January 21, 2010, a new report indicates Toyota potentially knew about the deadly defect as early as 2007.According to The Detroit News, the National Highway Traffic Safety Administration investigated problems with Toyotas accelerator *** mechanism as far back as 2007.
  • #26
    1 rate up comment 0 rate down comment
    WickedSixD ( преди 15 години )
    Знам мощностите да, е тва е революция, заместили са 1.4 97кс с 1.33 100к.с., тва са +3к.с. и плюс 2Hm въртящ момент. Ок новия двигател е по икономичен и екологичен с неговите 1.33литра. Но аз не бих дал 30 хилки за 1.33 кубика базово оборудване а ти?
  • #25
    1 rate up comment 2 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    za kakvo sa i spirachki na taa koshnica kato daje ne moe da trugne hahahaha