IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

BMW – идва ред на новия М5

В интернет се появиха шпионски снимки от спортната версия на новото поколение седан на BMW Серия-5.

BMW – идва ред на новия М5
Новият BMW M5 е заснет в Лапландия по време на тестове в екстремно студен климат. Новата Серия-5 на Баварската фирма беше показана официално съвсем скоро, а сега в Мюнхен са съсредоточили вниманието си върху „М” версията на „петицата”, която трябва да се конкурира с модели като E63 AMG на Mercedes. Ако съдим по това което виждаме под леката маскировка, визуалните разлики на М5 от стандартната „петица” ще бъдат едва доловими. Лека промяна в двете брони, различен капак на двигателя и разбира се „хрилете” отстрани на предните калници, патент за „М” моделите. В задната част промените са по-видими заради четирите накрайници на ауспуха. Голямата промяна при новото поколение на М5 обаче, не е във външния вид, а в двигателя. Досегашният атмосферен двигател V10 монтиран на „горещата петица” отива в историята и вместо него ще видим V8 би-турбо с директно впръскване на горивото и обем 4.4 литра. Този двигател с относително малки промени се използва и при X6 M и X5 M. Въпреки че има два цилиндъра по-малко от стария агрегат, новият има по-висока мощност – около 570 к.с. Вредните емисии СО2 са по-малко, а разхода на гориво е по-нисък. С новия двигател ускорението от място до 100 км/час на новия М5 ще бъде за 4.5 секунди. Максималната му скорост е 250 км/час. Очакваната премиера на новото поколение BMW M5 ще бъде на автомобилния салон в Париж през есента на тази година, а продажбите в Европа ще започнат в началото на идната година. 
0 от 500
  • #135
    4 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    всъщност едва ли има човек, който да не се кефи каква кола са направили в нисан. е има си и недостатъци - вози по твърдо и от порше, голям разход, доста скъпа подръжка. но все пак си е култова кола направена с мерак. но тук иде реч за не по малко култова кола - М5. точка. М5. да не се окаже че на всяка дистанция при старт в движение това М5 ще е по бързо от gt-R. доста вероятно като се има в предвид че ще е с по як мотор и съвсем малко по тежко.
  • #134
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Субарувич ( преди 15 години )
    до GT-RИскам да кажа че GT-R има много ама много сериозни проблеми с гаранцията. Погледни малко материали в Youtube. Досега това беше запазена марка на Фолксваген....Сигурен съм че никога няма да познаеш какво карам, затова ще те светна карам Nissan пич. Не,не се шегувам.
  • #133
    2 rate up comment 1 rate down comment
    GT-R ( преди 15 години )
    Искаш да кажеш, че за ГТ-Р няма гаранция за скоростната кутия!?Искаш да кажеш, че ГТ-Р няма активно окачване с положение "комфорт"!?Искаш да кажеш, че в "състезанията" следва да добавим и драгстери!?Я си помисли отново ... ;))ПП Това, че са "заврели" *** на някои от дежурните БМВ-драскачи тук не е мой, а техен проблем! Жалко, че си изписваш ника с една все пак добра японска марка ... макар, че най-вероятно и ти си поредния надъхан "ентусиаст" с 316 от 90-те години.На МИНАЛИЯ век! ;)
  • #132
    3 rate up comment 0 rate down comment
    muncho ( преди 15 години )
    The King is back!
  • #131
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Субарувич ( преди 15 години )
    6. Аз харесвам GT-R, но не и ти. Иначе нямаше да правиш така че толкова хора да го намразят :)))))))))))
  • #130
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Субарувич ( преди 15 години )
    до GT-R1.Да ти кажа честно, при Субару нито интериора(знам че можеш да измислиш и по-добър довод), нито дизайна имат значение. 2.Това за дядовата каруца май обичаш да го повтаряш. 3.Искаш да кажеш че GT-R вози луксозно и меко за разлика от всички останали спортни коли?!4.Европейската версия може и да няма launch control, но остават сериозните проблеми с гаранцията.5.Скъпите може и да ги бие, но не и евтините (Ariel Atom,KTM X-Bow, някои неща на Caterham)
  • #129
    2 rate up comment 2 rate down comment
    GT-R ( преди 15 години )
    Представи си, че си дал над 100000 за някво си Субару импреца СТИ, отиваш развълнуван, че УЖ ще получиш истинска кола за тези пари и какво да видиш: интериора сякаш с брадва дялан!Както и да е - качваш се да караш и си спомняш за "луксозната" возия на дядовата ти каруца ..ПП В ГТ-Р за Европа просто няма launch control. И не е необходим - ГТ-Р и така отвява на пътя разни ПРЕСКЪПИ немски недоразумения като БМВ-М,Поршета R8-*** и т.н.))
  • #128
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Субарувич ( преди 15 години )
    до GT-RНека си представим че си си купил нов GT-R, нека сега си представим че пробваш да изрежеш някое гъзе на светофара-о ужас чува се раздиращ звук и нисана не помръдва - честито ти си от стотиците собственици на GT-R на които им се е скапала скоростната кутия. Отиваш озверял в сервиза на Нисан и о чудо-там ти казват че гаранцията на новата ти машина не важи, а освен скоростна кутия трябва да сменят и launch control-а общо около 15-18 хил. долара. И ето ново чудо-ти вече не си фен на GT-R :)
  • #127
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Момче, клипа с GT2-то има едно НО, ама няма да ти обяснявам. Този "факт", както го нарече не е обективен по 2 причини. Пусни си пак клипчето и ПАК гледай :)
  • #126
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    aveee ei seltik ne se pravi na umen!!! sled kato ti i toq GT-R ste edin i sy6ti PENDEL... i neznam koi pokaza 4e e maksimalno TYP celiq forum te razbra plyh mirizliv