IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Ще видим Kizashi за Европа в Женева

На автомобилния салон в Женева през март, Suzuki ще покаже версията на седана Kizashi предназначена за европейския пазар.

Ще видим Kizashi за Европа в Женева
В Европа седанът на Suzuki ще бъде позициониран в сегмент D на пазара, т.е. ще се конкурира със среден клас автомобили от рода на Ford Mondeo, Citroen C5, Toyota Avensis, VW Passat и Opel Insignia.

От Suzuki съобщиха, че в Европа Kizashi ще се предлага стандартно с предаване на движението към четирите колела. Двигателят ще бъде бензинов с обем 2.4 литра, същият с който колата ще се продава и в Северна Америка.

Четирицилиндровият агрегат предлага максимална мощност от 185 к.с. когато е комбиниран с механична трансмисия с шест степени и 178 к.с. когато е с трансмисия CVT.
В най-скоро време японската фирма планира да разшири версиите на Kizashi с по-мощен бензинов двигател V6, както и с хибридна версия, но за последната все още не е ясно дали ще се предлага в Европа.

От друга страна на базата на алианса между Suzuki и Volkswagen, в Европа може скоро да се появи и дизелова версия на Kizashi. В Женева, Suzuki ще покаже и хибридна версия на компактния Swift, както и нови версии на Grand Vitara.  
0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    владо ( преди 15 години )
    мен лично ми харесва много колата...4х4, 180+ коня бензин, много приятен интериор - мойта кола. да видим и цена де...
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    имал ли си и карал ли си две хиляди кубиковия помпа дюза колега, та си вадиш такива заключения, защото аз карам кола с този двигател и да ти кажа хич не е скапан. Върви много и е доста икономичен.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A?! ( преди 15 години )
    Казвам само, че ако имаше дизел щеше веднага да се приема добре на пазара.В Европа се кара много на дизел.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    veso ( преди 15 години )
    zadnicita na tazi kola li4no na men mi haresva adski mnogo i zadminava po stil mnogo ot evropeiskite prosizvoditeli
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Бих го предпочел пред,която и да е френска кола в този клас :)
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    originalniq pasat si e po-hubav !
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    A?! ( преди 15 години )
    Без дизелов агрегат ще им е доста трудно в началото, но ако после извадят такъв според мен количката ще стане хит.
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    autoadict ( преди 15 години )
    Защо да не се приеме?! Защото звучи "много азиатски" ли?! За мен не е проблем, важното е продуктът като такъв, да е качаствено изработен. Освен ако името не се окаже съвпадение с някои думи на различните езици по света, както се случи с Мицубиши Паджеро. На латиница се изписва Pajero, което в испаноговорящите страни се изговаря "пахеро", означаващо ..."***". В тези страни моделът бе пуснат с името "Montero".
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    тиг ( преди 15 години )
    Приятелю,Ние можем само да гадаем как се произнася това име, защото "журналистите" от Аутомедия не са си направили труда дори да го преведат. Може пък и да не могат, горките...
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Radev ( преди 15 години )
    На снимка ми харесва