IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

През 2009 Ford реализира печалба от 2.7 млрд. долара

Стана ясно, че чистата печалба на Ford за миналата година е 2.7 милиарда долара.

През 2009 Ford реализира печалба от 2.7 млрд. долара
За сравнение, през 2008 американската група понася загуби от 14.8 милиарда долара. През 2009 Ford е на печалба след четири последователни години със загуби, съобщава изданието Automotive News.

Положителните финансови резултати са постигнати благодарение на повишените продажби, съкратените разходи за разработка на нови модели, намаляване на работните места и намаляване на разходите за производство.
Натрупаните дългове бяха преструктурирани, като само до април 2009, Ford успя да съкрати задлъжнялостта си почти с 10 милиарда долара, което представляваше тогава 38% от общия дълг на концерна.
За последното тримесечие на миналата година Ford има печалба от 868 милиона долара, докато за същия период на миналата година загубите са били 5.9 милиарда долара.
За периода 2006-2008 американският концерн е имал загуби от 30 милиарда долара. В Детройт се надяват през текущата година отново да постигнат финансов успех и печалбите да бъдат още по-високи.
0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    AZ ( преди 15 години )
    А ти виждал ли си кола на живо?Ако не беше Форд или Рено, Волво да ги нямаше още от 90-те, та и от преди това.Волво -добри или лоши?Каквито и да са, това е благодарение на Форд.Колкото и да ти е жал, вече ще сте китайски ***!Доно Форд не отстъпят и не дадат ноухауто си, а само правата в/у марката Волво.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kiro Manivelata ( преди 15 години )
    Henry Ford e velik! A sazdadenata ot nego avtomobilna industriya e universalen model za krupno avtomobilostroene.Neotdavna mi popadna kniga za istoriyata na HONDA v koyato imashe sledniya pasazh:...kato dete Soichiro Honda(sazdatelya na Honda Motors)e obichal da ticha sled FORD Model T po zaprashenite patishta i da mechtae da se kachi v avtomobil...
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Do AZ .Виждал си и ти ВОЛВО на живо.Разбирач ,от 5 години съм с такава кола,над 130 000 км .Ако такава кола може да се нарече ТУМОР,то ФОРД е направо чиста метастаза.форд се спаси от новите си модели,просто смениха цялата гама.А и са между малкото шемети които продават радио,като аксесуар/500 евро.За мен си е пъкна глупост подобна позиция.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    fffff ( преди 15 години )
    Golemi razbira4i ste vsi4ki v bg-ford,opel i koy li ne o6te sa bokluci,dobre 4e v sveta ne razbirat tolova, kolkoto vas, 4e 6te se srine avtomobilostroeneto-vie si govorete, a horata si prodavat t.nar. bokluci i ne im puka.
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    US ( преди 15 години )
    Ето така "умират" американските империалисти. ха ха хааа
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kiro Manivelata ( преди 15 години )
    V segmenta Pickup/Truck sa nenadminati!A Ford F 350 Tonka e mechta...
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO_CHARGED ( преди 15 години )
    ОТНОВО ПОБЕДА ЗА Ф О Р Д - първата автокомпания на света!
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Интересно ми е, как при такива огромни загуби, концерните продължават да съществуват. Егати пазарната икономика! те затова и тая криза или псевдокриза - защото някой вземал, а не се сетил да връща! Мошеници!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    TURBO_RELOADED ( преди 15 години )
    КОЙ СЕГА Е НОМЕР 1????
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Хайде ето ви точни данни за Америка:1. GM (19.7% пазарен дял), 2.084 милиона автомобила.2. Toyota (16.7% пазарен дял), 1.77 милиона.3. Ford (15%), 1.621 милиона4. Хонда, 1.151 милиона5. Крайслер 931 хиляди6. Нисан 770 хиляди.7. Хюндай-КИА 735 хилядиЦифрите включват и дъщерните марки.