IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen създава подразделение „R”

Концернът Volkswagen ще създаде специално подразделение, наречено „R GmbH”.

Volkswagen създава подразделение „R”
Както подсказва името, този отдел ще се занимава с разработката на „горещи” версии на моделите на VW. Според изданието Inside Line, официално това ще бъде обявено през март, по време на автомобилния салон в Женева.

„При BMW това е подраделение „M”, при Mercedes – AMG, при "роднинския" Audi – quattro. А подразделение „R” ще бъде при нас във Volkswagen”, казва човек от управата на фирмата.
Подразделението „R GmbH” ще бъде самостоятелна фирма, своеобразна разширена версия на досегашния европейски отдел VW Individual, който се занимаваше с фабрични доработки и индивидуализация на модела на всеки желаещ клиент.

Новото подразделение ще се занимава със създаването на „горещи” версии на всеки модел на Volkswagen.
Само преди няколко седмици бяха представени най-новите версии на модели с приставката „R" – най-силният създаван някога Golf (с мощност 270 к..с и предаване 4х4) и Scirocco (с мощност 265 коня и предаване на движението към предните колела).
Според Inside Line, в най-близко време новият отдел ще се заеме с разработката на „R” версия на новото поколение Jetta.  
0 от 500
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ивовата mutter ( преди 15 години )
    иво, голям си ОВЕН
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иво ( преди 15 години )
    Трепери Перник.Скоро ще замените табелките GTI с R :D ***
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Точно това имах предвид, плюс по-ниския център на тежеста. А и в списание Аутомотор унд шпорт гледах, че Сироко взема с доста по-висока скорост тестовете, отколкото по-нормалните автомобили. Не случайно Сироко бе избран миналата година от Топ Гиър за най-добър автомобил. А и 4х4 предаването увеличава теглото на автомобила, както и неговия център на тежеста. Намалява пъргавината в завои. Явно Golf R не е предназначен за писта, а за ежедневието и голф маниаците, които ще му се кефят много.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    autoadict ( преди 15 години )
    Възможно е Сирокото да го надбяга.Има по-ниско челно съпротивление,по-добра обтекаемост и малко по-лек е-около 100кг е разликата.А 5 коня едва ли ще са решаващи за Голфа...
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Интересно ми е сравнението между Сироко и Голф. Имам дълбоко предчувствие, че Сироко с предно предаване и по-ниска мощност, ще се представи в по-добра светлина от Golf R, който е 4х4 и по-висока мощност. Колите ме кефят. Няма защо да оплювате Голфа. Всяка работа, започната и направена с мерак, е с прекрасен краен резултат! Дали това ще е R, M, AMG, S или RS няма значение.
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Xtrax ( преди 15 години )
    Ne e RS nito S - te ne sa otdelno registrirani firmli ili podrazdeleniq.. Quattro GmbH e firmata, no tq se zanimava s individual seriite, ne tolkova dorabotka na avotomovila s cel moshtnost... no kakto i da e :D
  • #8
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    При Ауди е RS бе тупани.
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    От заглавието не се вижда за това допълвам: в клипа участва и VW Golf R32
  • #6
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ДЕ ( преди 15 години )
    Някой да ме светне , но quattro не е ли задвиждане към 4-те колелета а не tuning-ово подразделение.
  • #5
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :) ( преди 15 години )
    Прав си. Наистина германците са много по-напред :) Ама все пак виж това клипче :)