IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Най-безопасните автомобили за 2009

Euro NCAP представи топ 5 на най-безопасните автомобили за 2009 година.

Най-безопасните автомобили за 2009
Първи в челната петица е VW Golf, следван от високотехнологичните японци - Honda Insight и Toyota Prius. Четвърти е мъника Hyundai i20, а последното, но престижно пето място е споделено от три автомобила (Toyota Avensis, Volvo XC60 и Opel/Vauxhall Astra).

(Автомобилите са подредени по азбучен ред)

От Euro NCAP уточняват, че резултатите показват общото ниво на безопасност на автомобилите - "Тестваните возила демонстрират своите качества в различни области на безопасността, но присъствието им в топ 5 показва, че те са сред най-сигурните коли за 2009 година".

От независимата асоциация Euro NCAP съобщават още, че през 2010 година, ценните 5 звездички ще се заслужават още по-трудно. Специалитетите ще завишат критериите за безопасност с по 5% за пътуващите в автомобила и с 15% за пешеходците.

Първите резултати за превозните средства, тествани според новите, по-строги критерии за оценка ще бъдат налични на 3-ти март 2010 година.

Списъкът с резултатите на всички тествани автомобили за 2009 година:

0 от 500
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    WQRNO E KAKWOTO KAZWA6,NO PRIMERNO GLEDAH 1 STATIQ,4E BLUSKAT 4ELNO FIAT 500 I AUDI Q7-I 2-TE S 5 ZWEZDI,E FIAT4ETO QKO BE6E SMA4KANO,NI6TO,4E IMA6E 5 ZWEZDI,AAAAAAA,LELE KAK MOJE TAZI WELIKA,NEZAMENIMA,UNIKALNA,NEPOWTORIMA MARKA FORD DA Q NQMA TUKA W TESTA,BUNT TWA E FAL6IW TEST :D NALI FORD FIESTA?
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Ами хайде тогава някой разбирач да обясни точно методиката на тестване. Друг разбирач да обясни и стандарта за тестване разхода на гориво. После да си направим заключенията, защо дадени модели имат 5 звезди и нисък разход на хартия. Никой ли не се е замислял, че производителите се стремят да докарат моделите си така, че да получат максимални оценки от разни организации, та дори и от списания?
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Станчев ( преди 15 години )
    Евала разбирачи...от написаното, само 2-3 коментара имат логика и истинност. Всичко останало са или глупави въпроси, или злобни подмятания или нищо! Защо не кандидатствате за работа по автомобилните концерни?! Че и хората там да ви се посмеят!
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 15 години )
    Наясно съм със всичко спокойно . Но когато ми изнесат данни с усилията ще съм доволен ,а не на някой коли да взимат точки от сигурноста на путниците (деца) защото нямало опция да се изключи предния еарбек за да се слойи дете с столче на предната седалка ... а в същото време като усилия да е с по-добри показатели. За такива неща говоря ,а не че голфа не си заслужава звездите или нещо подобно. :) И не се опитвам като феновете на някой марки да засягам някого или да оплювам марки такаче споко :)
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 15 години )
    Професор на кво си ? в мечтите си ? Зачети се и изгледай повече клипчета на самите тестове и ще видиш какво имам предвид. Има маса коли с 5 звезди а кой ще са малко по напред в класацията според мен мн пари наливат. Просто има разни фрапиращи смачквания на коли напред в класацията . Не се занимавай да ми обясняваш аз какъв съм ми говори по темата ама не мързелувай и не говори на изуст ами поне прегледай малко. АКо незнаеш англииски има речници.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MaXx^GaBbEr ( преди 15 години )
    Прегледай в сайта тестовете и какво пише отдолу и не всичко е зелено гръдния кош не е ... се тая не ми се обяснява всичко си пише :)
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Браво, специалисти!Вземете пуснете по едно CV, че да ви вземат на работа в някой автомобилен концерн, та да ги научите както точно трябва да се нагъва предната колона на клипчето.Надявам се да не обидя никой, не това е целта.
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Много ми е смешно, когато някой сред нас, чийто инжинерни знания са загадка за нас, се изказват по безопасността на даден автомобил на база видеото от краш теста, общото си (не)разбиране и (не)доверие в марката и редица други много показателни фактори.В същото време, високите резултати на (почти) всички съвременни автомобили са дело на стотици способни инжинери, потрошили стотици милиони долари и човекочасове, както и стотици автомобили, за да ги постигнат.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Колеги, имайте предвид, че това е СПИСЪК НА МОДЕЛИТЕ ТЕСТВАНИ ПРЕЗ 2009!Не включва тестваните по-рано автомобил.Който го интересува, да влезе на сайта и да си разглежда в детайли всички тествани модели.
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Clarion ( преди 15 години )
    Щом на никой не му напрви впечатление,занчи липсата в топ-класацията за сигурност на модели от т.нар. премиум производител Audi е нещо нормално.Нито А4,нито А6,нито А8,нито което и да е "А".Е,то тогава какво точно им е премиум?!?Въпросът е риторичен,естествено..:)))