IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Тойота спира временно продажбите на 8 модела в САЩ

Само няколко дни след съобщението, че Toyota ще извика в сервизите си 2.3 милиона автомобили заради непреднамерено ускорение предизвикано от залепващ към пода педал за газта, от японската фирма съобщиха за спиране продажбите на осем свои модели в САЩ.

Тойота спира временно продажбите на 8 модела в САЩ
Моделите на Toyota временно спрени от продажба са:2009-2010 RAV42009-2010 Corolla2009-2010 Matrix2005-2010 AvalonCertain 2007-2010 Camry2010 Highlander2007-2010 Tundra2008-2010 Sequoia
Моделите, които не са засегнати от това решение са: Prius, Tacoma, Sienna, Venza, Solara, Yaris, 4Runner, FJ Cruiser, Land Cruiser както и някои специални версии на Camry. 



Според информация от фирмата, новият проблем със залепващия за пода педал за газта е различен от този, заради който 1.7 милиона автомобила на Toyota са привикани в сервизите и който е бил свързан с неподходящи постелки на пода. 

Новото решение е предизвикано от няколко изолирани случая на залепващ за пода педал за газта, дори без да има постелки на пода.
Според Toyota, има възможност някои педали за газ „в редки случаи механично да залепнат за пода когато са натиснати леко или да се връщат по-бавно след рязко натискане”. 

Заради спрените продажби, от Toyota решиха да спрат и производството в някои свои  заводи в Северна Америка, докато този проблем бъде решен. 

Спиране на производството е разпоредено за заводите:--Toyota Motor Manufacturing, Canada (Corolla, Matrix, и RAV4)--Toyota Motor Manufacturing, Indiana (Sequoia и Highlander)--Toyota Motor Manufacturing, Kentucky – Line 1 (Camry и Avalon)--Subaru of Indiana Automotive, Inc. (Camry)--Toyota Motor Manufacturing, Texas (Tundra) 
0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    И аз така мисля. Ако имах много пари, щях да имам поне 3-4 марки в гаража си и щях да ги сменям през година-две. За жалост ще си купя следващата нова кола вероятно малко преди пенсия, ако доживея дотогава. Е, то не остана много де ;)
  • #21
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    АХАХАХА :) Какви бутилки хахаха. Кефи ме лафа. Та колата е от 19-ти Декември 2006-та година. На 3 години, 1 месец и 8 дена :) Проблем ми направи скоростна кутия, отделно имах много проблеми с тоците и се оказа диодния блок. Така и не ми го оправиха гаранционно, ама скоро дадох 160 лева на 1 майстор и ми я побългари с думите "Поне ако се развали пак, бързо ще я оправя, понеже аз съм си го правил".Един приятел вкара Голф 3 от чужбина, преди 1 година и в началото не тропаше, не лопаше, ама сега...
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Лошото на нас ни е, че много се поддаваме на чужди мнения, като в същото време сме бедни, мързеливи и с големи претенции. Аз карам кола на 1,5-2г. и живот и здраве може някога пак да карам нова, но нямам възможността да ги сменям на по 5-6 години. Ако можех със сигурност бих пробвал и италиански и френски и японски и американски даже, въпреки чуждите мнения.
  • #19
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Ами поприбери си празните бутилки и кутийки де ;) Всъщност, колко е стара Королата ти? Нали такава беше или греша?
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    На какво основание твърдиш, че японците не са новатори? Или го казваш, колкото да не заспиш? Кажи ми тогава, защо всички автопроизводители луднаха да правят копия на Приус? И защо всеки автосалон в Токио е пълен с луди модели - от пълзящи до хвърчащи? Защото японците не са новатори ли?
  • #17
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Toyota не е това което беше.
  • #16
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Не знам, дали Голф 5 скърца, но преди някоко месеца четох в АБ статия за VW Passat, където се споменава, че качеството на изработка е непостоянно. Тоест, че има автомобили, които не скърцат и такива, които се разлопват за нула време. Явно е въпрос на късмет при избора на нов Фолксваген, а и на други марки.
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ааа и германците са така, ама гледат да си улеснят и намалят работата като постигнат същите резултати. Все пак ако събереш всичката *** като корейци, китайци, японци ем те се множат като зайци
  • #14
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Тойота също е голямо име и *** модели като огромните секвоя и тундра, спортните и т.н., но като се сетя за тяхното подразделение лексус и първите му модели, еми те си копираха мерцедесите очевадно. Така че японците са много добри, но в копиетата, които понякога са по- качествени от оригиналите, ама самите японци не са новатори в никакъв случай. Просто тяхното възпитание е такова откакто съществуват, дисциплина и много работа.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    По-точно краката ;) На всеки се случва. Все пак това са американски модели, произведени за американци. Нищо чудно, че имат проблеми, още повече, че са и произведени в Щатите.