IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Специална серия на Alfa Romeo MiTo

Вече ви информирахме за образуваната група от марките Alfa Romeo, Maserati и Abarth в рамките на групата Fiat.

Специална серия на Alfa Romeo MiTo
Сега виждаме нещо интересно – специална серия на MiTo, която ще бъде използвана като автомобил за нуждите на клиентите на Maserati в Европа.

Този модел е нещо като специалния Fiat 500, който използват при нужда клиентите на Ferrari. Планира се да бъдат произведени около 100 броя от тази специална серия Alfa Romeo MiTo for Maserati.
Автомобилът е с най-силния двигател с обем 1.4 литра и мощност 170 к.с. и ще бъде оцветен само в тъмно синьо „Maserati Blu Oceano”. Ще има специални надписи „Limited Edition", както и надпис на прага върху алуминиева лента „Alfa Romeo for Maserati".

Летите джанти ще бъдат с размер 18 цола, каросерията ще носи допълненията от нов спортен пакет, а окачването е Dynamic Suspension, което се настройва съобразно условията на пътя.

Доколкото всички клиенти на Maserati са свикнали с лукса, тази серия на Alfa е максимално луксозна, със салон от мека естествена кожа Pelle Frau, двузонален климатроник, мултифункционален волан, сателитна навигация и системата Blue&Me с USB вход. Фаровете са ксенонови.



 
0 от 500
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    синия ( преди 15 години )
    също така се намалява теглото на бегачката което е от голямо значение
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Ултра сексапилна колица. Браво на Алфа (без да съм им фен).А младежа с работния обем може да ме хване за хода на буталото. Бъдещето е в малките турбо мотори. Тенденцията е за намаляване на работния обем. Хем по-нисък разход, хем повече динамика.1.4 Турбо има по-голям въртящ момент от 2.0 атмосферен, колега.Не само това. Модерните турbo мотори, максималния им въртящ момент е наличен от под 2000 та до над 5000 об. мин. перманенто.При атмосферните, тамън дойде на ~4000, та свърши на ~4300.
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    carro mafiozo ( преди 15 години )
    s tazi osa kolko mn banki 6te obera, sta machina e tanto corsa
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бай ГанЮ ( преди 15 години )
    Мноу убава бричка е туй нящу.Досаками се да тръкаям една такава.Пръвата таратайка,дека е с две врАти и да ми ареса толкуз мноу.Браус,жабари,отлично!
  • #21
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Benov ( преди 15 години )
    Момчета,пак започвате да търсите "под вола теле".Вместо да и търсите недостатъците,(за които се съмнявам,че някой е достатъчно компетентен,за да изразява мнение,съдейки по алфата на комшията си(при положение,че това е нов автомобил)),по-добре дискутирайте качествата и.А в тази кола те не са малко.Алфа е в труден период,но надали от ФИАТ ще допуснат да се затрие толкова много история.
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Това го разбрах. Само попитах риторично, какво правим ние останалите. Не съм забелязал вдъхновението ми да е паднало, като се возя в моята "***". Напротив, вдига се, когато приближи някой планински проход! За мен колата е втори дом, макар да не е Алфа!
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Защо си мислиш, че Алфа е най-оплюваната? Аз бих казал това за Форд, други за Фолксваген...
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    50 ( преди 15 години )
    50 miliona si voziat gaza,ostanalite 100k si vozim dushata
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Дори и в този клас има доста автомобили, които возят и душата!
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Айде сега. Иначе Алфата е готина, но чак да твърдиш, че нямало други автомобили, дето возили душата... ПО твоята логика само 100 000 души на година се возят в автомобили. Останалите 50 милиона къде са?