
Eксклузивното ревю на англичаните ни дава възможност да надникнем за първи път в салона на автомобила, както и в листа с техническите характеристики на Cayenne Hybrid.

Започваме с техническата част - Porsche Cayenne Hybrid се захранва от 3.0-литров TFSI V6 двигател, познат от Audi S4. Мощността му е 325 к.с., а максималния въртящ момент - 440 Нм.
Общата сила на хибридната система достига 375 к.с. или само с около 20 к.с. по-малко от Cayenne S, оборудван с атмосферен 4.8-литров V8 агрегат.

Екологичното возило на Porsche и Volkswagen Touareg Hybrid се разработват съвместно, като използват почти аналогична хибридна система. Тази система ще бъде интегрирана и в Panamera S Hybrid, която ще бъде представена до края на тази година.

При Cayenne Hybrid батерията е позиционирана в багажното отделение и доставя достатъчно енергия, за да може едрото возило да се движи само не електроенергия, макар и за едва 2 километра пробег и то с не по-висока скорост от 50 км/ч.

За разлика от познатите бензинови и дизелови версии на Cayenne, хибридът използва система за задвижване на четирите колела с torsen диференциал, заета от Audi Q7. Трансмисията е автоматична с осем степени.

Porsche Cayenne Hybrid тежи 3.5 тона, но това не му пречи да ускорява от 0 до 100 км/ч. за 6.5 сек. Нещо повече, едрото хибридно возило изисква по около 6.8 литра гориво на всеки 100 километра пробег, което го превръща в най-икономичното предложение на Porsche. Вредните СО2 емисии са в рамките на 193 г/км.
Porsche Cayenne Hybrid ще се конкурира с модели като хибридния Mercedes-Benz ML и лидера в този клас Lexus RX450h.
Снимки от ексклузивното ревю на моделната гама на Cayenne II (2011)

.jpg)


0