IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Хибридите на Porsche

След месец ще видим първия, останалите - до края на годината.

Хибридите на Porsche
След около месец на автомобилното изложение в Женева (04.03.2010 - 14.03.2010 г.) ще бъде представен Porsche Cayenne Hybrid. Журналистите от autocar обаче са успели да грабнат един екземпляр за тест преди премиерата на еко возилото.

Eксклузивното ревю на англичаните ни дава възможност да надникнем за първи път в салона на автомобила, както и в листа с техническите характеристики на Cayenne Hybrid.

Започваме с техническата част - Porsche Cayenne Hybrid се захранва от 3.0-литров TFSI V6 двигател, познат от Audi S4. Мощността му е 325 к.с., а максималния въртящ момент - 440 Нм.

Общата сила на хибридната система достига 375 к.с. или само с около 20 к.с. по-малко от Cayenne S, оборудван с атмосферен 4.8-литров V8 агрегат.

Екологичното возило на Porsche и Volkswagen Touareg Hybrid се разработват съвместно, като използват почти аналогична хибридна система. Тази система ще бъде интегрирана и в  Panamera S Hybrid, която ще бъде представена до края на тази година.
 
При Cayenne Hybrid батерията е позиционирана в багажното отделение и доставя достатъчно енергия, за да може едрото возило да се движи само не електроенергия, макар и за едва 2 километра пробег и то с не по-висока скорост от 50 км/ч.

За разлика от познатите бензинови и дизелови версии на Cayenne, хибридът използва система за задвижване на четирите колела с torsen диференциал, заета от Audi Q7. Трансмисията е автоматична с осем степени.

Porsche Cayenne Hybrid тежи 3.5 тона, но това не му пречи да ускорява от 0 до 100 км/ч. за 6.5 сек. Нещо повече, едрото хибридно возило изисква по около 6.8 литра гориво на всеки 100 километра пробег, което го превръща в най-икономичното предложение на Porsche. Вредните СО2 емисии са в рамките на 193 г/км.

Porsche Cayenne Hybrid ще се конкурира с модели като хибридния Mercedes-Benz ML и лидера в този клас Lexus RX450h.

Снимки от ексклузивното ревю на моделната гама на Cayenne II (2011)


0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Бъзз ( преди 15 години )
    къв порш бе, на бавареца биемдабалиу ли казваш?
  • #18
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Нефтения ( преди 15 години )
    Като немаш трици по *** си да си купиш дори Фиеста на втора ръка и почваш да критикуваш многоумно Порш...големите разбирачи !!! Аве, дрипльовци, я си стойте в соц-панелките в Дружба-2 и се радвайте на голф 2-ката, която баща ви евентуално може да ви купи със спестените за последните 25 години пари....
  • #17
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Насам народе НАСАМ.Очакваите новото ПОРШЕ с тиранти.Наи-луксозният тролеибус само за индивидален тролеибусен транспорт.PORSCHE-TROLEY-INDIVIDUAL.Бонус към трлоеимобила-безплатен курс за ВАТМАН.
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Пропов ( преди 15 години )
    Много интересно става с тия Поршета.Като кажеш "Карам ПОРШЕ" доскоро беше ясно че караш ЯКА спортна кола.А сега човека отсреща трябва да те попита "Бензин,дизел или елекрокар е Поршето ти?" :)))Звучи тъпо за марката на марките.Та нали Порше след многократни опити да пуснат нещо различно от 911 почти фалираха.После се осъзнаха и разбраха че от 911 по-добро няма(както мислят и милиони фенове по света)и решиха да се концентрират само върху него.И дрънаха МНОГО.Е явно е дошло време пак да се ОСЕРАТ.
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    MaHuaK ( преди 15 години )
    Литиево-йонните батерии тежът много за това е 3.5 тона, а това, че ще харчи 8.8 литра на 100 километра нещо не ми се връзва, ако беше 8.8 или 9.8 съм по съгласен
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Malin ( преди 15 години )
    bahti groznata bangia, tva remix na toureg i infinity fx li e?
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Маринера ( преди 15 години )
    Вече ще кълнат на : Да те гази Кайен.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Yogi ( преди 15 години )
    Отвътре е брилянтен ,като извънземен кораб е . Добра динамика ,нисък разход , всичко много хубаво, само не разбрах как са успели да го направят толкова тежък? 3,5тона с пътниции багаж 4 тона! Да не е с 1см. ламарина? Нещо танк ли са правили?
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Интериора обаче няма равен :)
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    вижте днешния 24 часа,новия хибрид на БМВ Х6 в Щатите,няма такава машина!Това поршенце е като бръмбара на ФВ пред бавареца.